هود آشپزخانه را به آتش کشید

مدیر عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، گفت: اتصال هود منجر به آتش سوزی آشپزخانه در منزل مسکونی منطقه پردیس شد.

مدیرعمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: شهروندی پس از تماس با سامانه 125، خبر آتش سوزی منزل مسکونی در منطقه پردیس را اطلاع رسانی کرد.

وی افزود: آتش سوزی نسبتا شدیدی از آشپزخانه منزل مسکونی شروع و شعله های آتش به سرعت در حال گسترش به سایر اتاق های منزل بود که با حضور به موقع آتش نشانان شعله های حریق مهار شد.

حق شناس بیان کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با قطع جریان برق و گاز ساختمان و ایمن سازی محل ، با استفاده از تجهیزات تنفسی و لوله های آبرسان شعله های حریق را مهار و از بروز شعله های آتش به سایر اتاق های منزل جلوگیری کردند.

وی عنوان داشت : در اثر این حادثه آشپزخانه دچار خسارت و ساختمان مسکونی دچار دود گرفتگی شد؛ آتش نشانان با استفاده از دستگاه فن فشار مثبت اقدام به تخلیه دود از داخل ساختمان کردند.

مدیر روابط عمومی با اشاره به اینکه آتش سوزی خسارت جانی نداشت، بیان کرد: کارشناسان سازمان علت آتش سوزی را اتصال هود آشپزخانه گزارش کردند.

انتهای پیام/و

آتش گرفتن آشپزخانه به دلیل اتصال هود

برچسب ها: حوادث ، آتشنشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.