افزایش حضور پلیس در هفت باغ علوی و تفرجگاه‌ها

فرمانده انتظامی کرمان گفت:با توجه به افزایش حضور شهروندان در تفرجگاه های شهر کرمان، حضور پلیس با هدف برقراری امنیت با جدیت دنبال می شود.

افزایش حضور پلیس در هفت باغ علوی و تفرجگاه‌هابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سرهنگ عبدالعلی روانبخش، فرمانده انتطامی شهرستان کرمان در جلسه امنیت اجتماعی و ساماندهی وضعیت پارک‌های شهر کرمان گفت: یکی از اماکنی که پلیس همواره حساسیت بالایی را در حفظ امنیت آن لحاظ می کند، پارک ها و تفرجگاه ها است که با توجه به حضور خانواده ها در آن، حفظ آرامش خاطر شهروندان در اینگونه فضاها در دستور کار ویژه پلیس قرار می گیرد.


وی افزود: به طور طبیعی با آغاز فصل بهار و تابستان، حضور خانواده ها در محور هفت باغ علوی،تفرجگاه ها و پارک های شهری و محله ای، پارک‌های مهم شناسایی شدند که علاوه بر نیروهای عادی پارک‌ها و عوامل کلانتری، نیروهای یگان امداد این فرماندهی به صورت محسوس و نامحسوس نیز کار امنیت این مناطق را بر عهده دارند.


فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در این طرح که تمرکز آن بر پارک‌های برزگ شهر خصوصاً پارک مادر،شورا،مطهری، پارک جنگلی و محور هفت باغ است ماموران انتظامی ضمن گشت‌زنی در پارک‌ها با هرگونه ناامنی برای خانواده‌ها، افراد ولگرد و مزاحم،‌ معتادان و مواد فروشان و ... برخورد می‌کنند.


روانبخش افزود: ماموران انتظامی در جهت حفظ امنیت ایجاد شده، با نهایت امکانات و درچارچوب های قانونی، حداکثرتلاش خود را لحاظ می کنند تـا رضایتمندی شهروندان بـه عنوان اصلی ترین هدف اولویت گذاری شده به نحو شایسته ای تامین شود.


وی در ادامه بیان داشت: پلیس تلاش می‌کند که در همه نقاط شهر کرمان به ویژه تفرجگاه‌ها و پارک‌ها برنامه ریزی مستمر و مدون داشته و از طریق رده‌های اجرایی عملیاتی کند و امنیت قابل قبولی را برای مردم ایجاد کند.


فرمانده انتظامی شهرستان کرمان اظهار داشت: اعتقاد پلیس بر این است که مشارکت مردم و سایر دستگاه‌ها و استفاده از ابزارهای الکترونیکی مانند پایش تصویری و هوشمند، نصب دوربین در پارک‌ها، تقویت پارکبان‌ها موجب ارتقاء سطح امنیت خواهد شد .


سرهنگ روانبخش از مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی پلیس یاد کرد و با بیان اینکه کسب اعتماد مردم از مهمترین اهداف نیروی انتظامی است، گفت: امنيت پايدار در گرو تعامل و مشارکت مردمی است و پليس زمانی می تواند به شناسايی معضلات، آسيب ها، انحرافات و آشفتگی های اجتماعی دست پيدا کند که مردم، پليس را در اين امر ياری کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان بیان کرد: مردم نیز در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری با پلیس 110 تماس بگیرند و پلیس در کمترین زمان ممکن حضور پیدا می‌کند و آرامش را به مردم بر می‌گرداند.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار