بازرس ویژه سازمان اوقاف در طرح آرامش بهاری مطرح کرد؛

مردم مشکلات سفر را با سازمان اوقاف در میان بگذارند

صادقی از مردم خواست تا مشکلات احتمالی در طرح آرامش بهاری را با کارشناسان این سازمان در میان بگذارند.

مردم مشکلات سفر را با سازمان اوقاف در میان بگذارندناصر نجار صادقی بازرس ویژه سازمان اوقاف و امور خیریه در طرح آرامش بهاری، درباره فعالیت های این طرح در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: اداره اوقاف و امور خیریه سال های متمادی است که در حال خدمت رسانی به مسافران عزیز در ایام نوروز است. قبل از عید نوروز تمام پیش بینی ها و برنامه ریزی ها انجام شد و هیئت امنا و خادمان بقاع متبرکه به طور کامل به مردم خدمات می دهند. در حقیقت خدماتی که در ایام نوروز داده می شود، با ایام دیگر سال متفاوت است. به دلیل اینکه مردم در سفر هستند و نیاز به خدمت های ویژه ای دارند؛ مثل اسکان موقت،ایجاد محل هایی برای استحمام و سایر کارها.

نجار صادقی ادامه داد: در این طرح با نهادهای مختلفی مثل هلال احمر پلیس و اورژانس هماهنگی های لازم انجام شده است تا خدمات به نحو شایسته ای انجام شود.

بازرس ویژه سازمان اوقاف و امور خیریه در مورد ارتباط مردم با سازمان اوقاف و انتقال پیشنهادات و انتقادات افزود: سازمان اوقاف آمادگی دارد تا هرگونه مشکل در طرح آرامش بهاری را در سریعترین زمان ممکن حل کند. مردم می توانند اگر کمبودی مشاهده شد، با همکاران ما در میان بگذارند.

وی در انتها افزود: طرح آرامش بهاری یکی بزرگترین برنامه های فرهنگی خدماتی در کل کشور است که در این ایام به مردم خدمات می دهد و در این طرح ۲۷۰۰ امامزاده و بقاع متبرکه در کل کشور و ۹۲ آستان مقدس در استان تهران میزبان مردم هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار