حجت الاسلام حسینی مطرح کرد؛

مراسم ویژه «لیلة‌الرغائب» در ۹۴ امامزاده استان تهران برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران از آمادگی ۹۴ امامزاده استان تهران برای میزبانی مردم در شب «لیلةالرغائب» خبر داد.

حجت الاسلام سید هاشم حسینی المدنی معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران درگفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آمادگی میزبانی امامزادگان این استان از مردم در شب جمعه اول ماه رجب گفت: به فضل خداوند متعال امسال که طرح نوروزی «آرامش بهاری» با ایام ماه رجب مقارن شده، در امامزاده‌ها برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است. و امشب که شب آرزوهاست در ۹۴ امامزاده استان تهران برنامه‌های ویژه‌ای همچون سخنرانی و قرائت دعای کمیل برگزار می‌شود، تا مردم و مسافران در کنار سفر و تفریح به امور عبادی نیز توجه داشته باشند.

حسینی همچنین در مورد اعمال این شب پرفضیلت بیان کرد: اعمال ویژه و خاص امشب در مفاتیح الجنان شیخ عباس قمی (ره) به طور کامل ذکر شده است. اما نکته‌ای که بسیار مهم است اینکه امشب، شب راز و نیاز با معبود و خلوت کردن با خدای یگانه است. باید بدانیم که در خلوت خود از دعا کردن غافل نشویم و برای یکدیگر از خداوند خیر و خوبی بخواهیم. نکته قابل توجه در این ماه و ساعت این است که بدانیم دعای مادر و پدر در حق فرزندان بسیار موثر است. اگر این دو وجود نازنین در قید حیات اند، از آن‌ها بخواهیم برایمان دعا کنند و اگر در جوار رحمت الهی اند، بر مزار آن حضور یابیم و از آن‌ها بخواهیم برای ما را دعا کنند که این موضوع بسیار اهمیت دارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار