افتتاح پنج پروژه عمرانی در شهرستان ابرکوه

هم‌زمان با دهه فجر پنج پروژه عمرانی با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در ابرکوه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  هم‌زمان با دهه فجر پنج پروژه عمرانی با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار ابرکوه و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در ابرکوه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

در ابتدای سفرمحسن صادقیان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد به ابرکوه پرچم جمهوری اسلامی ایران بر پایه ۵۱ متری در میدان شهیدان آدمی با اعتبار ۷۰۰ میلیون ریال به اهتزاز درآمد.

در ادامه با حضور صادقیان پارک موتوری شهرداری با اعتبار ۳ میلیارد ریال و بومگردی سرای یادگار در قلعه روستا «تیزوک» با اعتبار یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

وی در ادامه سفر خود به شهرستان ابرکوه خط انتقال آب روستایی در منطقه «گاشار» را بااعتبار ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و منبع ذخیره آب بخش بهمن در محله «اردی» را بااعتبار ۱۱ میلیارد ریال افتتاح کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری در حاشیه افتتاح این پروژه‌ها گفت: بسیاری از پروژه‌هایی که در دهه فجر در استان به بهره‌برداری می‌رسد، حاصل تلاش بخش خصوصی است که این سرمایه‌گذاری‌ها در رشد اقتصادی و رفع مشکل بیکاری مؤثر است.

محسن صادقیان افزود: بحث آب، راه‌ها و زیرساخت‌ها، میراث فرهنگی و گردشگری، بافت‌های فرسوده، مسکن و معادن استان  یزد در دولت دوازدهم مورد توجه قرار گرفته است تا مسیر اشتغال‌زایی هموار شود.

انتهای پیام/ غ

هم‌زمان با دهه فجر پنج پروژه عمرانی در شهرستان ابرکوه افتتاح شد

 

 

برچسب ها: اشتغال ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار