رئیس اداره ارشاد ملایر خبر داد:

معرفی برترین های بیست و دومین جشنواره جایزه ادبی

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: ۷ نفر از شاعران و نویسندگان ملایری بیست و دومین‌ جایزه ادبی استان را از آن خود کردند.

معرفی بیست و دومین جشنواره جایزه ادبی استان همدان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ غلامرضا جمالی زاده رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایربیان کرد: با اعلام نظر هیئت داوران در مراسم اختتامیه جشنواره ادبی استان همدان ۲ نفر از شاعران و ۵ نفر از داستان نویسان ملایر به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

وی گفت : خانم لیلا واحدی در بخش آزاد شعر معاصر ، حائز رتبه نخست شد و جایزه و تندیس جشنواره را دریافت نمود، همچنین خانم شیوا فضلعلی در بخش آزاد شعر کلاسیک، رتبه سوم را کسب کرد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با اشاره به این  مطلب که از ۶ جایزه اهدایی در بخشهای آزاد و ویژه داستان‌کوتاه،  ۵ جایزه را نویسندگان ملایری به خود اختصاص دادند.

جمالی زاده افزود:  در بخش آزاد داستان‌کوتاه آقای وحید زهره وندی رتبه اول و تندیس جشنواره را به خود اختصاص داد و خانم مژگان فتاحی و آقای سعید حسین پور  به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی تاکید کرد: در بخش ویژه داستان‌کوتاه، خانم فاطمه موسوی برگزیده اول شد و تندیس جشنواره را گرفت و خانم فرانک بختیاری فرد نفر سوم شد.

انتهای پیام/ب

درخشش ملایری ها در بیست و دومین جشنواره جایزه ادبی استان همدان

برچسب ها: جایزه ادبی ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.