برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره ادبی

 معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در اختتامیه جشنواره ادبی  گفت: ادبیات و زبان فارسی، دو موتور محرکه سایر رشته‌های فرهنگی و هنری است.

برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره ادبیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مجید فروتن معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در مراسم اختتامیه جایزه ادبی استان همدان که به میزبانی شهرستان بهار برگزار شد؛ گفت: اهل خرد در بخش زبان و ادبیات فارسی باید هم‌گرایی داشته و افکار و اندیشه‌های خود را به اشتراک بگذارند.

وی ادامه داد: آموزش، ارتقاءسطح و آشنایی با ادبیات روز کشور و جهان مسأله‌ای است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تصریح کرد: در دوره‌های اول که جشنواره ادبی استان شکل گرفت، دیدگاه کلی و موضوعات گوناگون بود؛ اما در دوره‌های اخیر اینجشنواره تخصصی‌تر شده و با عنوان جایزه ادبی استان برگزار می شود.

فروتن یکی از مهم‌ترین اهدامااین جشنواره را  تولید آثار غنی، با محتوا، جدید و به روز بود و افزود: با گذشت ٢٢ دوره از برگزاری این جشنواره به نظر می‌رسد جامعه ادبی استان با آموزش و ارتقاء طرح ادبی جوانان، ایجاد اندیشه و رویکرد نو در روش‌ها و شیوه‌های مدیریت در این حوزه موفق باشد.

انتهای پیام/ص.ف

پایان جشنواره ادبی در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.