تهران به «فرهنگسرای بصیرت» تبدیل می‌شود

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برپایی فرهنگسرای بصیرت همزمان با سالروز حماسه ۹ دی خبر داد.

تهران به «فرهنگسرای بصیرت» تبدیل می‌شودبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ حجت‌الاسلام حسن ناصری پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری همزمان با فرا رسیدن سالروز حماسه ۹ دی از برپایی فرهنگ‌سرای بصیرت خبر داد و گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در راستای وظایف ذاتی خود در حوزه نقش‌آفرینی و گرامیداشت روزهای مهم و تاثیرگذار انقلاب، برای بزرگداشت حماسه ۹ دی مجموعه برنامه‌های «روز روشنایی» را از سوم تا دهم دی ماه در دستور کار خود قرار داده است. «فرهنگسرای بصیرت» یکی از این برنامه‌هاست که جمعه ۸ دی ماه همزمان با برگزاری نماز جمعه و شنبه ۹ دی ماه از ساعت ۸ تا ۱۲ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

ناصری پور ادامه داد: این برنامه همزمان با همایش بزرگ و سراسری ۹ دی در مصلای امام خمینی (ره) با هماهنگی و حضور نمایندگان و طلاب حوزه‌های علمیه استان تهران، ائمه جماعات، بسیجیان، تشکلات دانشجویی و دانش‌آموزی و اقشار گوناگون مردم برگزار می‌شود.

وی افزود: در فرهنگسرای بصیرت ۱۲ عنوان برنامه در قالب غرفه‌های شهدای مدافع حرم و نهم دی، نمایشگاه کتاب، ورک‌شاپ‌های هنری، عکس و خاطره و نمایش میدانی، کودک و نوجوان، عکس و پوستر، آتش به اختیار، دشمن‌شناسی، اجرای سرود، توزیع محصول، بسیج و رادیو برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار