استاندارد سازی سیستم گرمایشی ۵۰ درصد از مدارس زنجان باقی مانده است

مدیرکل سابق نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: استاندارد سازی سیستم گرمایشی نیمی از مدارس زنجان باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، علی عسگری ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل نوسازی استان زنجان اظهار کرد: اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان دفتر فنی خود را با فعالیت یک نقشه کش آغاز کرد.
وی با اشاره به اینکه آشنایی با شرایط وضعیت مدارس یکی از برنامه‌هایی بود که باید در دستور کار قرار می‌گرفت، بیان کرد: این موضوع با تصویب در مجلس طی سال ۱۳۸۵ اتفاق افتاد.
مدیرکل سابق نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان با اشاره به اجرای دو مرحله‌ای ارائه مشخصات فنی مدارس عنوان کرد: از این شناسنامه‌ها بهره‌گیری در فعالیت‌های ساخت و ساز فراهممی شود.
عسگری با اشاره به فعالیت دو اردوگاه در استان زنجان و وضعیت فیزیکی نه چندان مطلوب این فضا‌ها بیان کرد: سعی شده تمهیدات لازم برای ساماندهی این اردوگاه‌ها انجام شود.
وی با اشاره به اینکه آموزش نیرو‌های تخصصی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان بوده است، ادامه داد: با برگزاری دوره‌های مختلف این اداره یکی از ادارات موفق در زمینه فعالیت‌های تخصصی بوده است.
مدیرکل سابق نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان با اشاره به فعالیت بنیاد برکت در استان زنجان عنوان کرد: در این مدت قریب به ۱۵ مدرسه با همکاری این بنیاد در استان زنجان در مناطق محروم احداث شده است.
عسگری با اشاره به اینکه در مدت مدیریت خود ۵۸۳ باب مدرسه با ۲ هزار و ۶۶۶ کلاس درس با سیستم گرمایشی استاندارد سازی شده است، بیان کرد: ۵۰ درصد از مدارس زنجان هنوز باقی مانده است.
وی با اشاره به اینکه ۱۶۲ باب مدرسه با یک هزار و ۳۲۰ کلاس درس تخریب و یا مقاوم سازی شده است، بیان کرد: هنوز تعداد قابل توجهی از مدارس استان زنجان داری مشکل هستند.
مدیرکل سابق نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان با قدردانی از همراهی و همکاری خیرین مدرسه‌ساز در استان زنجان بیان کرد: این افراد بازو‌های توانای اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس بودند.

انتهای پیام/ر

باز سازی و تخریب 162باب مدرسه در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.