میرزایی نیکو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

لایحه بودجه سال 97 در کمیته فراکسیون امید بررسی می‌شود

عضو فراکسیون امید گفت:با توجه به تقدیم لایحه بودجه 97، کمیته مربوطه به این موضوع در فراکسیون امید گزارشی را آماده می‌کند.

لایحه بودجه سال 97 در کمیته فراکسیون امید بررسی می‌شودقاسم میرزایی نیکو عضو شورای مرکزی فراکسیون امید در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به برگزاری جلسه شورای  مرکزی این فراکسیون گفت: موضوع حضور وزیر امور خارجه انگلیس در ایران بررسی و آقای رحیمی گزارشی را در این مورد ارائه کرد.

وی ادامه داد: گزارشی را هم جلال میرزایی درباره آخرین وضعیت مباحث اصلی در کشور در این نشست برای اعضاء تشریح کرد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه اظهار کرد: با توجه به انتقادات دانشجویان در مراسم‌های روز دانشجو از نمایندگان مجلس قرار شد فراکسیون امید گزارشی را به عنوان عملکرد خود به مردم ارائه کند تا واقعیت‌ها بیشتر مشخص شود.

 میرزایی نیکو بیان کرد: قرار است هیئت رئیسه فراکسیون امید سه‌شنبه هفته جاری طی جلسه‌ای این موضوع را در دستور کار خود قرار دهد و موارد را روشن کند و در کنار آن طرح‌های در اولویت هم مورد بررسی قرار بگیرد.

 عضو شورای مرکزی فراکسیون امید تصریح کرد: همچنین در نشست امروز صبح تصمیم گرفته شد با توجه به تقدیم لایحه بودجه سال 97 کمیته مربوطه به این موضوع در فراکسیون امید گزارشی را در این مورد آماده کند.

میرزایی نیکو بیان کرد: هماهنگی‌های لازم هم برای عضویت اعضای فراکسیون امید از هر کمیسیون برای حضور در کمیسیون تلفیق بودجه انجام و قرار شد نمایندگان متخصص برای این موضوع کاندیدا شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار