۶۰ کشته و زخمی در تیراندازی‌های آمریکا

در ۶۱ مورد تیراندازی گزارش شده در ایالت‌های مختلف آمریکا، دست کم ۱۲ نفر کشته و ۴۸ نفر زخمی شدند.

۶۰ کشته و زخمی در تیراندازی‌های آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مرکز ثبت آمار خشونت‌های مسلحانه در آمریکا، در 61 مورد تیراندازی گزارش شده در مدت 24 ساعت در ایالت های مختلف آمریکا دست کم 12 نفر کشته و 48 نفر زخمی شدند.

در یکی از تیراندازی های گزارش شده در شهر «تولدو» در ایالت اوهایو دو نفر زخمی شدند. پلیس تولدو این دو نفر را در جریان یک درگیری مسلحانه هدف قرار داد. در یک مورد تیراندازی در شهر «هوستون» در ایالت تگزاس نیز یک نفر کشته شد و دو نفر دیگر زخمی شدند.

یک مورد تیراندازی در «شروپورت» در ایالت لوئیزیانا نیز دو زخمی برجای گذاشت. در دوازده مورد تیراندازی در شهر شیکاگو در ایالت ایلینوی یک نفر کشته شد و نوزده نفر زخمی شدند. در حادثه دیگری در شهر بوستون در ایالت ماساچوست نیز یک نفر کشته شد و دو نفر زخمی شدند. تیراندازی نزدیک تقاطع خیابان پارکر و ترمونت رخ داده است. در پنج مورد تیراندازی در ایالت پنسیلوانیا نیز یک نفر کشته شد و سه نفر زخمی شدند. هجده مورد از تیراندازی ها در این مدت کشته یا زخمی نداشته است.

به گزارش مرکز ثبت خشونت های مسلحانه در آمریکا، صد و شش مورد تیراندازی در بیست و چهار ساعت سه شنبه تا چهارشنبه در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آنها بیست و نه نفر کشته و پنجاه و چهار نفر زخمی شدند. سی مورد از تیراندازی ها در این مدت کشته یا زخمی نداشته است.

بر این اساس، طی چهل و هشت ساعت گذشته، صد و شصت و هفت مورد تیراندازی گزارش شده است که در نتیجه آنها چهل و یک نفر کشته و صد و دو نفر زخمی شدند. با توجه به اینکه گزارش های تیراندازی‌ها در شهرها و ایالت‌های مختلف آمریکا معمولا چهل و هشت ساعت پس از وقوع کامل می شود، آمار تیراندازی های بیست و چهار ساعت چهارشنبه تا پنجشنبه هنوز نهایی نشده است.

 

انتهای پیام/

تیراندازی‌های آمریکا 12 کشته بر جا گذاشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار