در واکنش به رأی اکثریت سنا به طرح جنجالی‌اش؛

ترامپ: بزرگ‌ترین کاهش مالیاتی تاریخ آمریکا را به تصویب رساندیم

رئیس جمهور آمریکا تصویب طرح اصلاح مالیاتی این کشور را «بزرگ‌ترین کاهش مالیاتی طول تاریخ آمریکا» توصیف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  شبکه تلویزیونی سی ان ان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا تصویب طرح اصلاح مالیاتی این کشور را «بزرگ‌ترین کاهش مالیاتی طول تاریخ آمریکا» توصیف کرد. ترامپ این اظهارات را در واکنش به رأی اکثریت سنا به طرح جنجالی او برای اصلاح مالیات‌ها که شب گذشته رخ داد، مطرح کرد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت: شب گذشته شبی خارق العاده بود؛ ما بزرگ‌ترین کاهش مالیاتی طول تاریخ کشور را به تصویب رساندیم... و همچنین در کنار آن بسیاری دیگر از چیز‌ها را. اصلاح مالیاتی عظیمی بود. بزرگ‌ترین بسته کاهش مالیاتی بود که تاکنون در کشور ما تصویب شده است. از این تصویر چیزی بسیار زیبا ظاهر خواهد شد. مردم بسیار زیاد خوشحال خواهند شد. آن‌ها به کاهش مالیاتی عظیمی دست خواهند یافت. از این رو این بزرگ‌ترین کاهش مالیاتی کشور است.  

ترامپ در ادامه صحبت هایش مقابل دوربین خبرنگاران گفت: آن چیزی که انجام شده است به هیچ وجه تبانی نیست از این رو ما بسیار خوشحالیم.  

ترامپ گفت: ما این کار را کردیم و نیازی نداشتیم که معاون ما (مایک پنس) بیاید و مشکل را حل کند. ما به هیچ چیز نیاز نداشتیم. دموکرات‌ها قبل از رای گیری جلسه را ترک کردند، این‌ها اصلا برای من اهمیت ندارد. هیچ دموکراتی نبود که کمک کند. این مسئله برای آن‌ها در انتخابات آینده خیلی سنگین تمام خواهد شد.

انتهای پیام/

ابراز خرسندی ترامپ از رأی اکثریت سنا به طرح جنجالی‌اش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار