ایرانجوان بوشهر ۱ برق جدید فارس ۱؛

عساکره یک امتیاز حساس برای ایرانجوان گرفت

ایرانجوان بوشهر در هفته پانزدهم لیگ دسته اول به تساوی ۱ بر ۱ مقابل برق جدید فارس رضایت داد.

عساکره یک امتیاز حساس برای ایرانجوان گرفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در یک هوای بارانی پاییزی دو تیم شیرازی و بوشهری به مصاف یکدیگر رفتند که نتیجه تلاش دو تیم بیش از یک امتیاز نداشت. در این بازی ایرانجوان برای رسیدن به گل در نیمه اول روی بازیسازی گشنی و فرار‌های الجبوری برنامه ویژه‌ای داشت که هیچ کدام نتوانست دروازه بشاگردی با تجربه را باز کند.

در دقیقه ۳۱ دفع توپ اشتباه بازیکنان ایرانجوان این موقعیت را برای آریا کیا بازیکن خوش تکنیک شیرازی‌ها ایجاد کرد تا با یک برگردان زیبا دروازه عساکره را باز کند. بعد از این گل ایرانجوان سراپا حمله شد و برای رسیدن به گل بی تاب بود. حرکت تکنیکی صادق گشنی درون هجده قدم برق و خطای مدافعین باعث شد تا داور مسابقه نقطه پنالتی را نشان دهد. این ضربه را اویس کرد جهان و شوتی محکم وارد دروازه کرد تا دو تیم نیمه اول را با تساوی تمام کنند.

در نیمه دوم ایرانجوان بهتر آغاز کرد، اما نداشتن یک تمام کنند برای دلگرم و تیمش گران تمام شد. این نیمه، نیمه درخشش عساکره دروازبان بوشهری‌ها بود که چند واکنش عالی داشت و در دقیقه ۹۲ نیز با مهار پنالتی بهاروند ستاره میدان لقب گرفت. ورود مصطفی احمدی و سرعت وی می‌توانست برای ایرانجوان کارساز باشد و حتی یک صحنه خطای پنالتی مشکوک نیز روی وی اتفاق افتاد که داور مسابقه اعتقادی به ان نداشت.

این بازی زیبا که در فضای بارانی و زمین آب گرفته بوشهر ادامه داشت در نهایت با تساوی ۱ بر ۱ خاتمه یافت تا برق جدید همچنان مدعی صعود باشد و ایرانجوان بعد از کسب دو پیروزی این بار با یک تساوی خانگی ۱۵ امتیازی شود. ایرانجوان در پایان هفته چهاردهم در همین مکان جدول قرار گرفت و هفته آینده باید به دیدار اکسین البرز برود.

انتهای پیام /پ

ایرانجوان در خانه متوقف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.