سرمربی ایرانجوان بوشهر؛

مهمترین هدف من نگه داشتن ایرانجوان در لیگ است

غلام دلگرم سرمربی ایرانجوان بوشهر پس از بازی تیمش مقابل ملوان بندر انزلی گفت:همه تلاش ما برای کسب سه امتیاز این بازی بود، اما همین یک امتیاز هم خوب است.

مهمترین هدف من نگه داشتن ایرانجوان در لیگ استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرمربی ایرانجوان در جمع خبرنگاران با بیان این جمله ادامه داد:فشرده بودن مسابقات تاثیر زیادی در امادگی ایرانجوان گذاشته و در این بازی هم تاثیر خود را گذاشت.۱۲ ساعت سفر زمینی با اتوبوس به سیرجان و کسب ان نتیجه خوب و ۱۲ ساعت بازگشت به بوشهر توان تیم ما را کم کرد. دو بازی سنگین در فاصله ۵ مقابل گل گهر و ملوانی که به مراتب از نظر بدنی اماده‌تر از حریف قبلی ما بود، کار را سخت کرد. متاسفانه با گل بدی که در نیمه اول دریافت کردیم، شکل تیمی ما را تغیر داد، اما همین جا به فوتبال بچه‌ها مقابل ملوان افتخار می‌کنم. بخصوص در ۲۵ دقیقه ابتدای نیمه دوم و تا زمانی که به گل رسیدیم و این نوید روز‌های خوبی را برای تیم من خواهد داد. در آینده با ارائه یک بازی تماشاگر پسند که نتیجه را هم به دنبال خواهد داشت، این هواداران را شاد می‌کنیم.

سرمربی ایرانجوان با بیان اینکه مهمترین مسئله تیم ما امادگی بدنی بازیکنان است که با توجه به فشردگی بازی‌ها و البته کمبود برخی امکانات به مشکل برخورده ایم. ما نه تنها در نوک خط حمله بلکه در یکی دو پست دیگر هم نیاز به جذب بازیکن داریم، اما فعلا نمی‌توانیم تا نیم فصلی بازیکنی را اضافه کنیم، اما آنچه مهم است حرکت رو به جلو ایرانجوان است که من را امیدوار کرده است. یک خواهش از هواداران ایرانجوان دارم، فراموش نکنیم هم اکنون در انتهای جدول هستیم و باید پشت تیم و بخصوص بازیکنان جوان باشیم تا هر چه زودتر از این بحران خارج شویم. اکنون زمان انتقاد نیست و باید از تیم حمایت کرد چرا که اگر زمان را از دست دهیم شاید فرصتی برای جبران نباشد.

وی در خصوص بازی‌های جام حذفی تاکید کرد: برای من مهمترین هدف نگه داشتن ایرانجوان در لیگ دسته اول است، همان چیزی که مدیران باشگاه از من خواسته اند. در این مدتی که من اینجا کار کرده ام اتفاق جدیدی رخ نداده و بچه‌های همچنان برای یک ریکاوری ساده مشکل دارند، شاید برخی از بیرون فکر‌هایی کنند، اما ماجرا همین چیزی است که من اعلام میکنم!

انتهای پیام /پ

مهمترین هدف من نگه داشتن ایرانجوان در لیگ است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.