مدیرعامل شرکت کویرتایر؛

فعالیت260 نمایندگی فروش کویر تایر در کشور

مدیرعامل شرکت کویرتایر گفت: 260 نمایندگی فروش محصولات تولیدی شرکت کویر تایر در کشور فعالیت می کنند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ زینلی،مدیرعامل شرکت کویرتایر صبح امروز در جمع مدیران کارخانه کویرتایر گفت: محصولات تولیدی از طریق 260 نماینده فعال و از طریق شبکه نمایندگی به فروش می‌رسد.

وی با بیان اینکه تقریباً در همه شهرهای کشور نمایندگی فروش این شرکت فعال است،افزود: هموطنان می‌توانند تایر مورد نیاز خود را از طریق نمایندگان فروش این شرکت تأمین کنند.

مدیرعامل شرکت کویرتایر با بیان اینکه برای پاسخگویی سریع به مصرف کنندگان نیز 70 مرکز خدمات پس از فروش در سطح کشور فعالیت می کنند،گفت:خوشبختانه در همه استان‌های کشور و همچنین اکثر شهرهای ایران، مرکز خدمات پس از فروش فعال و پاسخگوی نیاز مصرف‌کنندگان هستند.

زینلی افزود: در حال حاضر این مجموعه مستقیماً در مراکز استان‌های خراسان رضوی (مشهد) و فارس (شیراز) دفتر فروش و خدمات پس از فروش دایر کرده است.

وی گفت: دفتر فروش در این کارخانه نیز مسئولیت فروش استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان جنوبی را عهده‌دار است و علاوه بر آن دفتر مرکزی فروش تهران نیز سایر مناطق کشور را پوشش می‌دهد.

مدیرعامل شرکت کویرتایر افزود: در شش ماهه نخست امسال بیش از یک میلیون و ۷۷۵ هزار و ۹۹۳ حلقه انواع تایر رادیال سیمی به وزن ۱۱ هزار و ۷۷۸ تن در این کارخانه تولید شده است.

زینلی با بیان اینکه این میزان تولید از لحاظ تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل 10.42 درصد رشد داشته است،گفت:در شش ماهه نخست سال 95 نیز یک میلیون 608 هزار و 419 حلقه انواع تایر رادیال سواری به وزن 11 هزار و 27 تن تولید شده است.

مدیرعامل شرکت کویرتایر افزود: در حال حاضر 18 سایز انواع تایر رادیال سیمی در رینگ‌های 13، 14، 15 و 16 در کارخانه کویرتایر تولید می‌شود.

انتهای پیام/ب


تولید بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار حلقه انواع تایر رادیال در کویرتایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م.پ
۲۱:۳۰ ۲۷ دی ۱۳۹۹
با سلام من ۴ حلقه لاستیک کویر تایر ۶ آذر ۹۹ اینترنتی با سختی ثبت نام کردم.۳ حلقه ش آخر آذر بدستم رسیده امروز ۲۷دی ماهه هنوز حلقه چهارم نرسیده.طی پیگیری تو انبار تجزیه و مبادلات تهران مفقود شده.من پولشو پرداخت کردم الان لاستیک رو میخوام ۳ حلقه لاستیک به چه درد من میخوره لاستیک‌ماشینم صاف شده.یا یکی دیگه بفرستید یا به نمایندگیتون حواله بدید من برم بگیرم.منه کارمند دیگه پولی ندارم دوباره برم لاستیک بخرم.ساری