خطیب جمعه قم:

آمریکا امروز مقابل سپاه ایران موضع گیری می کند

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به موضع گیری ترامپ مقابل سپاه ایران گفت:سپاه تحت زعامت رهبر معظم انقلاب نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب می کند.

آمریکا امروز مقابل سپاه ایران موضع گیری می کندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛حجت الاسلام سعیدی،امام جمعه قم، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی قدس گفت: آمریکا امروز مقابل سپاه قهرمان ایران موضع‌گیری می‌کند، اما سپاه تحت زعامت رهبر انقلاب  عزم راسخ دارد که منطقه را از شما فاسدان حفظ کند و نقشه‌های شما را بر آب خواهد داد.

وی با اشاره به سالروز سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم در سال 1389 ابراز کرد: این سفر دارای آثار و برکات بسیاری بود همچنین طی این چند سال مقام معظم رهبری در 19 دی مردم شریف قم را به حضور می‌پذیرند و مردم قم همواره مورد عنایت رهبر معظم انقلاب هستند.

 حجت الاسلام والمسلمین سعیدی به سالروز ورود اهل‌بیت(ع) به شام، سالروز وفات آیت‌الله مهدوی کنی و روز ملی صادرات اشاره و ادامه داد: روز سوم ماه صفر سالروز میلاد امام باقر(ع) است پیشوایی که پشتوانه علمی شیعه مدیون ایشان و امام صادق(ع) است.

خطیب جمعه قم با اشاره به پذیرش قانون کاپیتولاسیون گفت: نگاه دشمنان به ایران همواره نگاه ارباب‌و رعیتی بود اما پاسخ امام راحل به این قانون نخستین جواب قدرتمند نظام اسلامی به این‌گونه قوانین بود که انجام شد.

وی  با اشاره به سخنان اخیر ترامپ گفت: دشمنان امروز نیز از ملت عصبانی هستند و این عصبانیت برای آن‌ها ناخوشایند است، آمریکاییان بعد از فروپاشی شوروی سابق دچار توهم ابرقدرتی نیز شدند در حالی‌که آن‌ها ابرقدرت جهان نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی  بیان کرد: امروز رئیس‌جمهوری آمریکا تاکتیک قلدری را چاشنی دیوانگی کرده و هدف ترامپ این است که دل عده‌ای را در کشور بلرزاند و دلالی این کار را به اروپایی‌ها سپرده است مسئولان باید وجود دست چدنی آمریکا را در دست اروپایی‌ها ببینند و مسئولان نظام باید با قاطعیت و توکل بر خداوند متعال به رژیم آمریکا بگویند که تا به‌حال دیوانه‌تر از تو را سر جایش نشانده و تو را نیز سر جایش خواهد نشاند.

امام‌جمعه قم حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به مظلومیت مردم میانمار و کشتار آنان گفت: به‌جا است که مردم شهیدپرور قم نیز به این مردم مظلوم و ستمدیده کمک کنند.

انتهای پیام/ش

جزییات خطبه های نماز جمعه قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار