گرامیداشت روز ملی پارالمپیک با راهپیمایی معلولان در رشت

معلولان ورزشکار و ورزش دوست و بیماران خاص و نقص عضو گیلان با گرامیداشت روز ملی پارالمپیک امروز در رشت راهپیمایی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ جهانگیر فدایی، رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان گیلان گفت: حدود 2 هزار نفر از معلولان ورزشکار و ورزش دوست و همچنین بیماران خاص و نقص عضو گیلان امروز مسیر یک کیلومتری اداره کل بهزیستی گیلان تا ورزشگاه شهید عضدی رشت را راهپیمایی کردند.

وی افزود: این راهپیمایی و همایش با هدف افزایش نشاط ، معرفی توانمندی ها و بیان مشکلات آنها به مناسبت روز ملی پارالمپیک برگزار شده است.

غلامعلی جعفرزاده، یکی از نمایندگان رشت در خانه ملت و عضو هیات رئیسه فدراسیون جانبازان و معلولان هم گفت: با تلاش و تعامل نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سازمان و بودجه، کمیته پارالمپیک از کمیته ملی المپیک مستقل و جدا شد که مطمئنا با این کار رشد خوبی در ورزش جانبازان و معلولان ایجاد خواهد داشت.

محمدرضا پارسی، مدیرکل بهزیستی گیلان نیز گفت: مراسم امسال روز جهانی پارالمپیک با نام کمپینی علیه خشونت کودکان برگزار شده است.

در پایان از علی میرشکاری، جانباز و مدافع حرم و همچنین غلامعلی جعفرزاده، نماینده رشت در خانه ملت به عنوان رئیس افتخاری هیات ورزش های جانبازان و معلولان گیلان تجلیل شد.

16 اکتبر روز جهانی پارالمپیک نامگذاری شده است و همزمان با این روز 24 مهر روز ملی پارالمپیک بود.

 

انتهای پیام/ع

 گرامیداشت روز ملی پارالمپیک در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.