کاهش جرائم در خرم آباد؛

کاهش ۱۱ درصدی جرائم شهرستان خرم‌آباد

جانشین فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: در ۶ ماهه اول سال در مجموع وقوع جرائم در شهرستان خرم‌آباد ۱۱ درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمدرضا مرادی جانشین فرمانده انتظامی خرم‌آبادمهم‌ترین بحث در موضوع امنیت را حضور و ارتباط مردم بیان کرد، افزود: امنیتی پایدار است که مردم آن را پذیرفته و همکاری لازم را با متولیان امنیت داشته باشند.

وی امنیت را بستر همه‌کاره‌ای اجتماعی دانست، گفت: اگر در منطقه‌ای امنیت نباشد زندگی مردم و فعالیت‌های اقتصادی آن‌ها با مشکل مواجه خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی خرم‌آباد با اعلام این خبر که در ۶ ماهه اول سال در مجموع جرائم مخصوصاً سرقت کاهش ۱۱ درصدی داشتیم، تصریح کرد: در مهرماه امسال تا امروز حدود ۲۵ درصد کاهش سرقت در سطح شهرستان داشته‌ایم که این کاهش نتیجه طرح‌هایی است که اکنون در دست اجرا هستند.

وی ادامه داد: اجرای طرح پاک‌سازی نقاط آلوده را به صورت مستمر در دستور کار قرار داریم.

مرادی یکی دیگر از برنامه‌های نیروی انتظامی را برخورد با خرده‌فروشان و معتادان متجاهر بیان کرد، افزود: آمار دستگیری خرده‌فروشان و معتادین متجاهر بالا است و اکنون در سطح شهرستان این افراد به ندرت مشاهده می‌شوند.

وی با بیان اینکه طرح جمع‌آوری معتادین متجاهر روزانه و به صورت مستمر انجام می‌شود، تأکید کرد: این معتادان تحویل کمپ ماده ۱۶ که زیر نظر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوده داده می‌شوند.

جانشین فرمانده انتظامی خرم‌آباد با بیان اینکه در سطح شهرستان فقط یک کمپ ماده ۱۶ استاندارد داریم، خاطرنشان کرد: علاوه بر آن تعدادی کمپ خصوصی نیز در حال فعالیت هستند که به دنبال برخورد با کمپ‌های غیرمجاز هستیم.

وی در جواب سؤالی مبنی بر اینکه کلانتری بیرانشهر فعالیت رسمی خود را چه زمانی آغاز خواهد کرد، اظهار کرد: چارت کلانتری بیرانشهر تصویب و ابلاغ شده و به دنبال تکمیل یک کلانتری با تمام امکانات برای بیرانشهر هستیم.

جانشین فرمانده انتظامی خرم‌آباد اذعان کرد: مرکز انتظامی بیرانشهر ارتقا یافته و در چارت سازمانی به کلانتری تبدیل شده و پس از فراهم شدن تمام شرایط به صورت رسمی آن را افتتاح خواهیم کرد.

انتهای پیام/م

کاهش ۱۱ درصدی جرائم شهرستان خرم‌آباد در نیمه نخست امسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.