نظر‌پور‌ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

ضرورت توجه به تناسب تجهیزات مدارس با گروه سنی دانش‌آموزان

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، گفت: تجهیزات مدارس به گونه‌ای طراحی می‌شود که متناسب با گروه سنی دانش‌آموزان باشد.

ضرورت توجه به تناسب تجهیزات مدارس با گروه سنی دانش‌آموزانمحمدتقی‌ نظر‌پور‌ رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در گفت‌ و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد وضعیت تجهیزات مدارس‌، اظهار کرد: روند تجهیز مدارس در مقاطع مختلف تحصیلی متفاوت بوده و اجرای این کار بر عهده سازمان نوسازی مدارس است.

وی افزود: با توجه به این مسئولیت اما گاهی‌ آموزش و پرورش به دلیل نیاز مقاطع مختلف، تغییر  مقطع تحصیلی در مدارس ایجاد می‌کند که باعث‌ شده تجهیزات‌ برای دانش‌آموزان متناسب با گروه سنی آنها نباشد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، گفت: همواره با توجه به نیاز آموزش و پرورش تجهیزات مدارس را تأمین می‌کنیم اما گاهی در روند بهره‌برداری شرایطی‌ مغایر‌ با اعلام آموزش و پرورش به دلیل تغییر مقطع تحصیلی ایجاد می‌شود.

نظرپور‌ تصریح کرد: سعی می‌کنیم در تمام مدارس کشور تناسب تجهیزات‌ و گروه سنی‌ دانش‌آموزان رعایت شود و در مواردی‌ که شاهد مغایرت‌ این مسئله باشیم‌ با توجه به اطلاع‌رسانی‌ها کار را اصلاح خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: برای مقطع ابتدایی 2 دوره در نظر گرفته‌ایم و از پایه اول تا سوم تجهیزات نسبت به پایه چهارم تا ششم متفاوت است تا دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی برای استفاده از میز و نیمکت و سایر تجهیزات‌ با مشکل مواجه نباشند‌.

انتهای پیام/

رعایت تناسب تجهیزات مدارس با گروه سنی دانش‌آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
در حال حاضر دانش آموز دبیرستانی به هیچ وجه از فضای کسب و کار در جامعه خبر ندارد باید در مقطع متوسطه این فضا بوجود آید.