مطهری در پاسخ به تذکر حاجی‌دلیگانی:

قوه قضائیه هر چه سریع‎تر مسائل مربوط به موسسات مالی را به نتیجه برساند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضائیه هر چه سریع‎تر مسائل مربوط به موسسات مالی را به نتیجه برساند.

قوه قضائیه هر چه سریع‎تر مسائل مربوط به موسسات مالی را به نتیجه برساندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی امروز در تذکری شفاهی گفت: متاسفانه قانون کسر خدمت فرزندان ایثارگران اجرایی نشده است.

وی ادامه داد: قانون بیمه شخص ثالث هم برای صدور گواهینامه نیاز به کارت پایان خدمت ندارد و می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند، اما هنوز اجرا نشده است.

نماینده مردم شاهین شهر با اشاره به اینکه چندین روز از تجمع سپرده گذاران کاسپین در مقابله قوه قضائیه می‌گذرد، متذکر شد: ماده 236 را درباره بانک مرکزی تصویب کرده‌ایم، اما مشخص نیست چه سرانجامی پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: همچنین موسسات مالی ثامن‌الحجج، البرز، آرمان و پردیسبان وضعیت و شرایط سختی را برای چندین میلیون خانواده ایرانی ایجاد کرده است.

 علی مطهری که ریاست جلسه را به عهده داشت در پاسخ به این تذکر اظهار کرد: در باره عدم اجرای قوانین باید مجلس پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در مورد عدم اجرای قانون کسر خدمت فرزندان ایثارگران کمیته‌ای از اعضای ستاد کل نیرو‌های مسلح و دو نفر از نمایندگان نیز در حال پیگیری هستند که جلساتی را هم برگزار کرده‌اند.

مطهری با بیان اینکه موضوع موسسات مالی هم به قوه قضائیه ارجاع داده شده است، خاطر نشان کرد: طبق ماده 236  آیین‌نامه داخلی، قوه قضائیه باید نتیجه را زودتر اعلام کند، اما متأسفانه در این مواقع مشاهده کرده‌ایم که این ارسال‌های ماده 236 با تأخیر در قوه قضائیه رسیدگی شده که اگر به نتیجه نرسد ما باید راه دیگری را برای رسیدگی به مشکلات موسسات مالی انتخاب کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سپرده گذار کاسپین
۲۰:۰۴ ۰۲ مهر ۱۳۹۶
مگر می شود
به تاراج بردن 4500 میلیارد تومان پول سپرده گذاران موسسه مجاز کاسپین و بدبخت نمودن سپرده گذاران ان در روز روشن می باشد. جالب است که تازه این سپرده گذاران را در طی این یک سال با مغلطه های فراوان و دروغهای بیشمار تحت فشار روحی بسیار شدیدی گذاشته است که به سکته و مریضی های سخت و ناراحتی های روحی و حتی مرگ شماری از سپرده گذاران منجر شده است . بدتر از ان این است که مردمی را که در شعب دارای تابلوی کاسپین و با قرارداد و مهر و امضا کاسپین و دفترچه کاسپین سپرده گذاری کردند و حتی تائید بانک مرکزی را در زمان سپرده گذاری داشتند سپرده گذار تعاونی منحله فرشتگان می نامد و اصلا هم توجه نمی کند که تعاونی فرشتگان در سالهای 92 و 94 در دو نوبت توسط بانک مرکزی منحل شده بود
آخرین اخبار