رئیس‌جمهور روسیه؛

شرایط برای بهبود اوضاع در سوریه فراهم شده است

ولادیمیر پوتین با انتشار مقاله‌ای، تصریح کرد زمینه برای حل و فصل سیاسی اوضاع سوریه و برقراری صلح برای مردم این کشور فراهم شده است.

شرایط برای بهبود اوضاع در سوریه فراهم شده استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از ایتارتاس، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، در مقاله‌ای با عنوان «بریکس: به سوی افق های جدید مشارکت راهبردی»، تصریح کرد ضربه قدرتمندی به تروریست‌ها در سوریه وارد شده و زمینه برای حل و فصل سیاسی اوضاع سوریه و برقراری صلح برای مردم این کشور فراهم شده است.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در این مقاله، افزود: شرایط برای بهبود اوضاع در سوریه فراهم شده است؛ اما تلاش ها برای مقابله با تروریسم در این کشور باید ادامه یابد.

مقاله رئیس جمهور روسیه در رسانه‌های کشورهای گروه بریکس (متشکل از برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی) در آستانه اجلاس این گروه که سوم تا پنجم سپتامبر در چین برگزار می شود، منتشر شد.

پوتین در ادامه افزود روسیه خواستار ایجاد جبهه ای گسترده برای مقابله با ترورسیم بر اساس قوانین بین المللی و با رهبری سازمان ملل متحد است و از حمایت و کمک های شرکای خود در گروه بریکس در این زمینه قدردانی می کند.

‌رئیس جمهور روسیه همچنین، همکاری های بین المللی نزدیک تر با شرکای خود در گروه بریکس را خواستار شد و گفت روسیه خواستار هماهنگی نزدیک تر سیاست های خارجی کشورهای بریکس و در وهله نخست در سازمان ملل متحد و گروه 20 و دیگر نهادهای بین المللی است. او افزود: کاملا بدیهی است که تنها تلاش های هماهنگ همه کشورها می تواند به برقراری ثبات جهانی و یافتن راه حل برای درگیری ها از جمله درگیری های خاور میانه کمک کند.

 

انتهای پیام/


پوتین بر ادامه تلاش‌ها برای مقابله با تروریست‌ها در سوریه تاکید کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار