سفیر جدید روسیه در آمریکا خواستار ازسرگیری روابط نظامی دو کشور شد

«آناتولی آنتونوف» خواستار از سرگیری تماس‌های نظامی مسکو و واشنگتن و برگزاری مجدد نشست‌های مشترک میان وزرای خارجه و مقامات ارشد دفاعی شد.

سفیر جدید روسیه در آمریکا خواستار ازسرگیری روابط نظامی دو کشور شدبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، «آناتولی آنتونوف» سفیر جدید روسیه در آمریکا در اولین مصاحبه خود با یک نشریه روسی پس از انتصاب به این مقام، خواستار ازسرگیری روابط نظامی مسکو و واشنگتن و برگزاری مجدد نشست های مشترک میان وزرای خارجه و مقامات ارشد دفاعی دو کشور شد.

وی در این مصاحبه گفت: «زمان آن فرارسیده است که نشست های مشترک "دو به دو" بین وزرای خارجه و دفاع روسیه و آمریکا از سر گرفته شود.» 

گفتنی است تماسهای نظامی میان مسکو و واشنگتن از سال 2014 به خاطر بحران اوکراین متوقف شده است.

آنتونوف در این مصاحبه همچنین خواستار برگزاری نشست های مشترک میان روسای سرویسهای اطلاعاتی و امنیتی روسیه و مقامات ارشد اف بی آی و سازمان سیا شد.

وی در بخش دیگری از این مصاحبه گفت همکاری سازنده میان شورای امنیت ملی روسیه و شورای امنیت ملی آمریکا می تواند به پیشبرد جنگ با تروریسم و مقابله موثرتر با تهدیدات سایبری کمک کند.

آناتولی آنتونوف هفته گذشته جایگزین سرگئی کیسلیاک شد که نزدیک به یک دهه سفیر روسیه در آمریکا بود و دوره مأموریت او در ماه ژوئیه به پایان رسید.

انتهای پیام /

درخواست سفیر روسیه در آمریکا برای ازسرگیری تماس های نظامی دو کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار