دستگيری سارق 200 ميليون ریالی

رییس پلیس فتا استان اصفهان گفت: فردی كه با به دست آوردن اطلاعات بانكی یكی از شهروندان اقدام به سرقت از حساب وی به مبلغ 200 میلیون ریال نموده بود توسط پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

دستگيری سارق 200 ميليون ریالیبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ مرتضوی در تشریح این خبر گفت: در پی شكایت یكی از شهروندان مبنی بر سرقت 200 میلیون ریالی به صورت اینترنتی از حساب وی، بررسی موضوع در دستور كار این پلیس قرار گرفت.

این مقام مسئول عنوان کرد: با بررسی اظهارات شاكی و انجام اقدامات فنی و تخصصی در فضای مجازی متهم كه شریك وی می‌باشد شناسایی و دستگیر گردید.

وی افزود: متهم با داشتن اطلاعات بانكی شاكی از جمله شماره كارت و رمز دوم از فروشگاه‌های اینترنتی اقدام به خرید می‌نمود.

سرهنگ مرتضوی با بیان اینکه از در اختیار قرار دادن كارت اعتباری خود به افراد غیر جداً پرهیز نمایید، به شهروندان توصیه کرد: دائماً حساب خود را چك كرده تا اگر از حساب شما ناخواسته مبلغی كسر گردیده آن را به پلیس گزارش دهید. همچنین سیستم پیامك بانك خود را فعال كنید تا از تراكنش‌های خود با خبر شوید.

وی با بیان اینکه رمزهای قوی و مطمئن برای کارتهای بانکی و حساب‌های آنلاین خود انتخاب نمایید، گفت: رمز خود را در فواصل زمانی مناسب تغییر دهید ضمن آن که باید از رمز بانكی خود به خوبی محافظت كرده و آن را برای دیگران بازگو نكنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار