تحصیل 60 درصد دانش‌آموزان استان اردبیل در دوره ابتدایی

۶۰ درصد دانش‌آموزان استان اردبیل در دوره ابتدایی مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در افتتاحیه دوره آموزشی هنرجویان امور زراعی سراسر کشور که در مجموعه رفاهی و آموزشی خانه معلم اردبیل برگزار شد اظهار داشت: برگزاری دوره آموزشی ظرفیت و توان آموزشی و مدیریتی استان را ارتقا می‌بخشد که بایستی از برگزاری چنین دوره‌های آموزشی برای انتقال تجربیات مفید و سازنده نهایت استفاده را بکنیم.

وی با بیان اینکه مبنای فعالیت های آموزش و پرورش سند تحول بنیادین است، گفت: یکی از محوری‌ترین سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش در حوزه تعلیم و تربیت ارتقا کیفیت آموزشی و پرورشی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اینکه در ادبیات مدیریت بهبود مستمر در تمامی حوزه‌ها مورد تاکید است  تصریح کرد: ارتقا کیفیت آموزشی و پرورشی به عنوان یکی از برنامه‌های استراتژیک مورد تاکید دولت تدبیر و امید و وزارت آموزش و پرورش است.

ناصری با اشاره به شعار سال تحصیلی 96-95 در استان اردبیل که ارتقا کیفیت آموزشی و پرورشی با نوآوری و مدیریت مشارکتی بوده است  افزود: در سایه برنامه‌ریزی بر مبنای شعار سال تحصیلی، شاهد نتایج مطلوب و موفقیت‌های چشمگیر در حوزه آموزشی و پرورشی بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه 60 درصد دانش‌آموزان استان در دوره ابتدایی مشغول به تحصیل هستند، گفت: استان اردبیل دارای یک هزار و 750 روستا است که از این تعداد در یک هزار و 500 روستا فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در حال برگزاری است و یکی از استان‌هایی است که دارای روستاهای پراکنده‌ای است.

 

انتهای پیام/ع

تحصیل دانش‌آموزان استان اردبیل در دوره ابتدایی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.