درخشان: تعداد تیم های حاضر در لیگ جودو کافی نیست/ شرایط حضور بانوان در سالن را فراهم کردیم

رئیس فدراسیون جودوی کشورمان گفت: تعداد تیم های حاضر در مسابقات لیگ جودو کم است اما حضور ملی پوشان می تواند فضای مسابقات را گرم کند.

درخشان : کمیت لیگ جدا خوب نیست / جودو پتانسیل های بسیار بالایی داردمحمد درخشان رئیس فدراسیون جودوی کشورمان در گفت و گو با   خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مسابقات لیگ جودو گفت: سال گذشته شرایط لازم برای اجرای یک لیگ  پویا و خوب را نداشتیم اما تلاش کردیم تا امسال مسابقات خوبی را برگزار کنیم. خوشبختانه سیزدهمین دوره  مسابقات لیگ برتر جودو در یک فضای متفاوت و جدید آغاز شد و من  امیدوارم که این مسابقات  هر سال بهتر از قبل شود و  در سال های آینده کمیت و کیفیت این مسابقات تغییر کند.

او در خصوص مسابقات  هفته اول که امروز برگزار شد، گفت:  نمی توان با قطعیت در این باره اظهار نظر کرد زیرا تاکنون تنها 2 مسابقه برگزار شده و ما در هفته نخست این مسابقات قرار داریم  اما نباید فراموش کرد که حضور ملی پوشان در این مسابقات  نوید یک مسابقات گرم و خوب را می دهد. متاسفانه کمیت قابل قبول نیست اما امیدواریم بتوانیم در سال های آینده بتوانیم تیم های بیشتری را جذب کنیم و  کمیت مسابقات را افزایش دهیم .

درخشان در مورد اظهارات فریبا محمدیان معاونت امور بانوان وزارت ورزش و جوانان کشورمان  و ابراز رضایتش از این مسابقات، بیان داشت: تصور می کنم که توانمندی جودو بیشتر از این ها است و این اولین رویدادی است که با سبک نوین برگزار می شود. با این حال معتقدم  باکه ما می توانیم در آینده توانایی ها و پتانسیل های بیشتری از این رشته را به مسئولان ورزش کشور نشان دهیم. 

رئیس فدراسیون جودو درباره حضور بانوان در سالن برگزاری مسابقات عنوان کرد : خوشبختانه این اتفاق رخ داد و ما تلاش می کنیم که در هفته های آینده علاوه بر این که شرایط حضور خانواده ها و ورزش دوستان در سالن فراهم کرده ایم زمینه حضور ورزشکاران خانم، مربیان و داوران را هم به سالن هافراهم کنیم تا بانوان حاضر در سالن از مسابقات  مانند یک کلاس آموزشی نکته برداری کنند.

 او در پایان و درباره حضور مربی جودوی فرانسوی در ایران گفت : یکی از مربیانی که فدراسیون جودو فرانسه معرفی کرد با مکاتبات صورت گرفته راهی ایران می  شود و در صورتی که بتواند در مدت حضور آزمایشی اش رضایت فدراسیون را جذب کند با وی قرار داد منعقد می شود.

انتهای پیام /  

اظهارات رئیس فدراسیون جدود درباره مسابقات لیگ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار