محمدیان: راه حضور بانوان در سالن های ورزشی را هموار می کنیم/ فدراسیون های مدال آور به ازبکستان می روند

معاونت امور بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: شور بانوان را برای حضور در سال های ورزشی درک می کنیم و به دنبال پاسخ گویی به مطالبات آن ها هستیم.

محمدیان : راه حضور بانوان در سالن های ورزش را هموار می کنیمفریبا محمدیان، معاونت امور بانوان وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با   خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به این سوال که وزارت مشکل حضور بانوان در سالن  های ورزشی را  رفع کرده است  و آیا در آینده می توانیم شاهد حضور بانوان در سالن های ورزشی باشیم بیان داشت: برای تسهیل حضور بانوان در ورزشگاه ها، یافتن فضایی که بتوان آن را مدیریت کرد را در دستور کار داریم اما تردید نکنید که  قصد اجرای یک برنامه شتاب زده را نداریم و با حوصله پیش می رویم و قطعا به مطالبات بانوان پاسخ می دهیم. تقاضای من از بانوان و آقایان این است که با مدیران خود هماهنگی داشته باشند زیرا مطمئنم که  شرایط را به گونه ای فراهم می شود که بانوان در شرایط سازمان دهی شده بتوانند در سالن ها حاضر شوند.

معاونت امور بانوان وزارت ورزش و جوانان در خصوص حضورش درمحل  مسابقات لیگ جودو گفت : به دعوت فدراسیون جودو در این مسابقات حاضر شدم تا به خانواده ورزشکاران احترام بگذارم و هم به ورزشکاران خسته نباشید بگویم.

او در ادامه و درباره شناختش از این رشته عنوان کرد: شناخت زیادی از جزئیات ندارم اما این ورزش را پیگیری می کنم و به دنبال ارتقای بانوان در این رشته هستم. از آنجایی که تعامل خوبی با رئیس فدراسیون جودو داریم، تلاش می کنیم در مقاطعی که نیاز به کمک دارند نهایت همکاری لازم را انجام دهیم. امروز هم شاهد برگزاری لیگ آقایان هستیم، تماشای این مسابقات که تکنیک و فنون بالایی دارد برای آموزش حوزه بانوان هم می تواند اثر بخش باشد. امروز شاهد برگزاری مسابقه به شیوه درست هستم.

محمدیان ادامه داد: از زمان ورود به سالن دیدم که تمام استاندارد های لازم برای برگزاری یک مسابقه رعایت شده و جالب تر این که حامیان خوبی وجود دارند که این موضوع نشان از مدیریت خوب دارد. خوشبختانه سیستم داوری هم بسیار ایده آل بود و  ورزش کشور بهاین سیستم احتیاج دارد که خوشبختانه همکاران ما در جودو رعایت کردند.

معاونت امور بانوان وزارت ورزش و جوانان کشورمان در پاسخ به این سوال که لیگ جودو در بخش بانوان برگزار نشده و وزارت چه تدبیری برای این مسئله اندیشیده است عنوان کرد: این رشته جزء رشته های اثر گذار در سطح آسیا است ما با مسئولان این رشته صحبت هایی داشتیم و آن هم  برنامه برگزاری لیگ بانوان را در اولویت هایشان قرار داده اند. اطمینان دارم که خبر های خوبی در آینده درباره جودو بانوان می شنویم. خوشبختانه در آخرین رقابت خارجی بانوان، دختران جودو کار ایرانی افتخار سازی کردند.

محمدیان در پایان و درباره ی مسابقات داخل سالن ترکمنستان گفت : در حال حاضر 11 فدراسیون برای حضور در مسابقات داخل سالن اعلام آمادگی کرده اند  اما در ستاد هماهنگی بازی ها قرار شده تا یکبار دیگر این موضوع بررسی شود و چنانچه فدراسیونی توانایی کسب مدال در این رقابت ها را داشته باشد عازم این رقابت ها شود.

انتهای پیام /

اظهارات معاونت بانوان وزارت ورزش در مورد حضور بانوان در سالن های ورزشی 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار