جلسات غیرعلنی سنا در تعطیلات تابستانی، از بیم عزل‌ و نصب‌های ترامپ

سنا برای جلوگیری از عزل و نصب مقامات آمریکایی از جانب ترامپ، در طول تعطیلات تابستانی جلسات غیررسمی برگزار می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسپوتنیک، جلسه مجلس سنای آمریکا روز پنجشنبه پس از توافق بر تشکیل جلسات غیررسمی در تعطیلات ماه اوت پایان یافت. این تصمیم به دلیل جلوگیری از عزل و نصب مقامات در دولت دونالد ترامپرئیس جمهور آمریکا – در تعطیلات تابستانی اتخاذ شده است.

قانون‌گذاران مجلس سنای آمریکا به اتفاق از این اقدام حمایت کردند. این تصمیم در حالی اتخاذ شده است که زمزمه‌های اخراج شدن جف سشنز – دادستان کل آمریکا – به گوش می‌رسد.

بر اساس این تصمیم، مجلس سنای آمریکا تا ماه سپتامبر هر 3 روز یک‌بار جلسه‌ای تشکیل خواهد داد. پایگاه خبری هیل گزارش داد این جلسات نزدیک به یک دقیقه به طول خواهند انجامید.

ترامپ در روزهای اخیر در پیام‌هایی در صفحه کاربری توییتر خود از جف سشنز به دلیل رهاندن خود از تحقیقات وزارت دادگستری آمریکا درباره اتهام دخالت روسیه در انتخابات آمریکا، انتقاد کرده است.

ترامپ همچنین از سشنز به دلیل اخراج نکردن چند مقام بلندپایه در وزارت دادگستری و نیز عدم انجام تحقیقات کیفری درباره هیلاری کلینتون – نامزد دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا – به شدت انتقاد کرده است.

 

انتهای پیام/

جلسات فرمالیته سنا در تعطیلات تابستانی به سبب نگرانی درباره عزل و نصب‌های ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار