سناتور شومر: ترامپ باید از سیاسی‌کاری و بازی کردن با جان مردم دست بردارد

رئیس اقلیت دموکرات مجلس سنای آمریکا در پیامی از رئیس‌جمهور این کشور خواست در خصوص بیمه خدمات درمانی از سیاسی‌کاری دست بکشد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛  چاک شومر، رئیس اقلیت دموکرات در مجلس سنای آمریکا، در پیامی توئیتری به تهدیدهای رئیس جمهور این کشور واکنش نشان داد و نوشت: «رئیس جمهور باید از سیاسی‌کاری و بازی کردن با جان مردم دست بردارد و در جایی که به خدمات درمانی مربوط می‌شود در قد و قامت رئیس جمهور عمل کند.»

او افزود: «اگر رئیس جمهور از پرداخت مابه التفاوت حق بیمه خودداری کند به گفتهٔ همهٔ کار‌شناسان حق بیمه‌ها همچنان بالا می‌رود و خدمات درمانی برای میلیون‌ها آمریکایی گران‌تر می‌شود.»

در اظهارات در پی آن مطرح می‌شود که حزب جمهوری‌خواه نتوانست طرح خدمات درمانی «اوباماکر» را با طرح پیشنهادی دولت ترامپ جایگزین کند. رای نیاوردن طرح پیشنهادی جمهوری‌خواهان برای جایگزینی «اوباماکر» یک شکست بزرگ برای این حزب بود.

ترامپ  او در پیامی توییتری تهدید کرد، اگر لایحه نظام درمانی جدید سریعا تصویب نشود، کمک‌های مالی برای شرکت‌های بیمه و اعضای کنگره به زودی قطع خواهد شد.

او در جریان رقابت‌های انتخاباتی سال گذشته، ‌ لغو بیمه ملی خدمات درمانی باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا، را به عنوان یکی از وعده‌های اصلی خود مطرح کرده بود.

انتهای پیام/

شومر از ترامپ خواست در قد و قامت رئیس‌جمهور عمل کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار