رژیم صهیونیستی در اطراف مسجدالاقصی دوربین‌های هوشمند نصب می‌کند

کابینه رژیم صهیونیستی طرح حذف گیت‌های بازرسی مسجدالاقصی و جایگزین کردن آن‌ها با دوربین‌های هوشمند را تصویب کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از رویترز، رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) گیت‌های امنیتی نصب شده در ورودی مسجدالاقصی را برداشته و به جای آن دوربین‌های هوشمند نصب می‌کند.

کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته طرح حذف گیت‌های بازرسی را از مقابل ورودی های مسجدالاقصی تصویب کرد و مبلغ 28 میلیون دلار بودجه برای نصب دوربین‌های هوشمند در اطراف مسجدالاقصی و افزایش تعداد افسران پلیس آن محدوده اختصاص داد.

تنش میان فلسطینی ها و نیروهای رژیم صهیونیستی از حدود یک هفته پیش که دو افسر پلیس این رژیم کشته شدند، افزایش یافت. پس از آن، پلیس رژیم صهیونیستی تدابیر امنیتی را در ورودی های مسجد الاقصی تشدید کرد و با نصب گیت‌های بازرسی، مانع از ورود فلسطینیان به داخل آن شد.

روز جمعه فقط تعداد اندکی از فلسطینیان توانستند از گیت‌های بازرسی مسجدالاقصی عبور کنند. در درگیری های روز جمعه میان فلسطینیان و نیروهای رژیم صهیونیستی، سه فلسطینی به شهادت رسیدند و بیش از 300 فلسطینی دیگر هم مجروح شدند.

به دنبال آن تظاهرکنندگان در کشورهای مختلف خاورمیانه و آسیا اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی را محکوم کردند و از مردم کشورهای عرب و مسلمانان سراسر جهان درخواست کردند برای مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی متحد شوند.

انتهای پیام/

رژیم صهیونیستی گیت‌های بازرسی را از ورودی مسجدالاقصی جمع‌آوری کرد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار