آخرین گزارش‌ها از تحولات میدانی یمن؛

«نجران، عسیر و جیزان» مثلث آماج توپخانه‌های مقاومت/ سکوت و هم‌دستی محور "غربی- عربی" در کشتار زنان و کودکان یمن

نیروهای یمنی طی چند روز گذشته چندین موقعیت نظامی سعودی‌ها را هدف قرار دادند.

به گزارش خبرنگار تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از یگان‌های نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با انجام یک عملیات کمین، به موقعیت نظامی "العش" نظامیان سعودی در نجران نفوذ کرده و این پایگاه را هدف قرار داد.

«نجران، عسیر و جیزان» مثلث آماج توپخانه‌های مقاومت/ سکوت و هم‌دستی محور

روز گذشته نیز رزمندگان یمنی انبار سلاح نیروهای عربستان را در موقعیت نظامی "نهوقه" به‌آتش کشیدند. در ادامه نیز توپخانه نیروهای یمن مواضع نیروهای دشمن را در مناطق "العش" و "المخروق" هدف حملات مستقیم خود قرار داد.

*جنایت ائتلاف سعودی- آمریکایی در "البرح"/ سکوت و هم‌دستی محور غربی- عربی در کشتار زنان و کودکان یمن

«نجران، عسیر و جیزان» مثلث آماج توپخانه‌های مقاومت/ سکوت و هم‌دستی محور

درپی جنایت روز گذشته جنگنده‌های ائتلاف سعودی- آمریکایی علیه نواحی مسکونی و شهروندان ساکن این مناطق در "البرح" استان تعز، با افزایش شمار قربانیان مردمی، تعداد شهدای این جنایت سعودی‌ها به 8 تن رسید.

روز گذشته جنگنده‌های متجاوزان سعودی چهار حمله هوایی را به منطقه "البرح" در شهرستان مقبنه صورت دادند که در این حمله، خانه یکی از شهروندان یمنی هدف قرار گرفت و تعدادی از شهروندان بی‌گناه به‌شهادت رسیده و چندین تن دیگر نیز زخمی شدند.

«نجران، عسیر و جیزان» مثلث آماج توپخانه‌های مقاومت/ سکوت و هم‌دستی محور

این جنایات و استمرار تجاوزات وحشیانه جنگنده‌های سعودی علیه ملت بی‌دفاع یمن، در میان سکوت و هم‌دستی کشورهای عربی و دول بین‌المللی صورت می‌گیرد.

در آخرین جنایت صورت گرفته از سوی نیروهای عربستان پیش از واقعه منطقه البرح، جنگنده‌های دشمن دو روز قبل حملاتی را علیه منازل یکی از شهروندان در منطقه "یختل" شهرستان المخاء آغاز کردند که در این تجاوز وحشیانه، 3 کودک و 6 زن از یک خانواده به‌شهادت رسیدند.

*سقوط یک مقر سعودی در "صرواح" با عملیات خیره کننده مقاومت یمن

«نجران، عسیر و جیزان» مثلث آماج توپخانه‌های مقاومت/ سکوت و هم‌دستی محور

بخشی از یگان‌های ارتش و کمیته‌‎های مردمی یمن صبح امروز هجوم خیره‌کننده‌ای را به یکی از مواضع مزدوران سعودی- آمریکایی در شهرستان صرواح استان مارب صورت دادند و در جریان این حمله موفق شدند این منطقه را از لوث وجود دژخیمان آل‌سعود پاکسازی کنند.

با این حال هواپیماهای سعودی تلاش می‌کردند تا با عملیات هوایی فشرده به مواضع نیروهای مقاومت یمن در "صرواح" نفوذ کنند، اما نیروهای یمنی ضمن ناکام گذاشتن حملات آنان، موجب هلاکت و زخمی شدن صدها تن از نظامیان عربستان در این منطقه شدند و در نهایت این منطقه را از مزدوران سعودی بازپس گرفتند.

*«نجران، عسیر و جیزان» مثلث آماج توپخانه‌های یمن

«نجران، عسیر و جیزان» مثلث آماج توپخانه‌های مقاومت/ سکوت و هم‌دستی محور

توپخانه نیروهای مقاومت یمن مرکز تجمع، مواضع و استحکامات دفاعی ارتش عربستان را در تعدادی از موقعیت‌های نظامی سعودی‌ها در مناطق نجران، عسیر و جیزان هدف حملات مستقیم خود قرار دادند.

در نجران، توپخانه نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با شلیک چندین گلوله توپ، مقر تجمع نیروهای سعودی را در موقعیت "العش" و "المخروق" هدف قرار داد.

اما در منطقه "الطلعه" نیز بمباران توپخانه‌ای نیروهای یمن موجب به‌آتش کشیده شدن انبار اسلحه نیروهای سعودی در موقعیت "نهوقه" شد.

در ادامه هم یکی از سربازان سعودی هدف تک‎تیراندازان نیروهای یمنی در جیزان قرار گرفت.

 این در حالی است که حملات زمینی و توپخانه‌ای نیروهای مردمی و ارتش یمن به مواضع و مقرهای نظامیان سعودی، پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای داشته است. بخشی از این حملات زمینی به عملیات تک‌تیراندازان نیروهای مقاومت یمن مربوط می‌شود؛ عملیات‌هایی که تاکنون ضمن به‌هلاکت رساندن صدها تن از نیروها و سربازان سعودی، رکورد خیره‌کننده‌ای را به‌ثبت رسانده است.

گزارش از: وحید امیدی موحد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۰:۰۰ ۱۶ تير ۱۳۹۶
ایول...
آخرین اخبار