سخنگوی جنبش انصارالله یمن عنوان کرد؛

مقابله با ائتلاف سعودی- آمریکایی، حق قانونی و شرعی ملت یمن محسوب می‌شود/ تراژدی یمن، لکه ننگی بر پیشانی سازمان ملل است

محمد عبدالسلام در سخنانی به بیان مواضع انصارالله درقبال جنایات جاری در یمن پرداخت.

مقابله با ائتلاف سعودی- آمریکایی، حق قانونی و شرعی ملت یمن محسوب می‌شود/ تراژدی یمن، لکه ننگی بر پیشانی سازمان ملل استبه گزارش خبرنگار حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن اظهار داشت: مقابله با ائتلاف سعودی- آمریکایی با تمامی ابزارهای ممکن، حق قانونی و شرعی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن محسوب می‌شود.
 
وی با اشاره به این‌که دشمنان سعودی- اماراتی و هم‌پیمانانشان با کمک‌های تسلیحاتی آمریکا، امنیت و صلح بین المللی را تهدید می‌کنند، افزود: عواقب ادامه تجاوز به یمن، با وجود عدم حمایت شورای امنیت سازمان ملل از جانب حق، متوجه این نهاد است، لذا دعوت شورای امنیت از ملت یمن برای دفاع از جان خود، موضوعی خارج از عقل و منطق نیست.
 
به‌نقل از شبکه المنار لبنان؛ عبدالسلام با اشاره به این‌که تشدید تراژدی میلیون‌ها یمنی، لکه ننگی بر پیشانی سازمان مللی است که به مسائل انسان و حقوق‌بشر می‌پردازد، تصریح کرد: کسی که عواقب تعطیلی گفت‌و‌گوهای سیاسی متوجه اوست، همان طرفی است که تجاوز و محاصره ملت یمن را آغاز کرده است. 
   
از سوی دیگر عبدالسلام خاطرنشان کرد: چانه زنی ملت یمن بر سر حقوقشان موجب کاسته شدن از کرامت و تسلیم کردن سرزمینشان می‌شود و این موضوعی است که تحت هیچ شرایطی پذیرفته نیست.   
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار