سنندج؛

100 درصد جمعیت شهری کردستان از نعمت گاز طبیعی بهرمند هستند

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان از بهره‌مندی 100 در صد از جمعیت شهری و 77.5 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛احمد فعله‌گری مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان ظهر امروز در سمینار یک روزه سلامت زنان شاغل در صنعت نفت، که در محل سالن اجتماعات شرکت ملی گاز استان کردستان برگزار شد،گفت: کردستان سرزمین فرهنگ و هنر و دارای مردمانی غیور، مومن و مرزدارانی وفادار به نظام جمهوری اسلامی است..

 وی افزود: شرکت ملی گاز کردستان در راستای  اجرای عدالت اجتماعی در بخش‌های مختلف و مناطق مرزنشین استان در سال‌های گذشته و اکنون، فعالیت‌های چشمگیری انجام داده است.

 مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان بیان کرد: 100 درصد جمعیت شهری و ۷۷ و نیم درصد جمعیت روستایی استان کردستان در حال حاضر از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه ۴۶۰هزار مشترک از گاز شهری در استان استفاده می‌کنند، افزود: بر اساس رویکرد سال‌جاری این ارگان در خصوص اجرای مصوبه شورای اقتصاد کشور، گازرسانی ۳ واحد تولیدی در کردستان در دستور کار قرار گرفته است.

فعله گری ضریب نفوذ گاز در استان کردستان را ۷۷ درصد اعلام و بیان کرد: تعداد یک‌هزار و ۳۶ روستا از نعمت گاز برخوردار هستند.

 انتهای پیام/  م ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.