بیرانوند: مشکلی با تمرینات اختصاصی رستمی ندارم

سرمربی موقت تیم ملی وزنه برداری کشورمان گفت: با نظرات شورای عالی فنی همسو هستم و مشکلی با تمرینات اختصاصی رستمی ندارم.

بیرانوند:شورای فنی موافقت کند،رستمی تمریناتش را اختصاصی ادامه می دهدمحسن بیرانوند در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد انتخاب شدنش به عنوان سرمربی جدید تیم ملی وزنه برداری کشورمان اظهار داشت: از اینکه شورای فنی به من اعتماد کردند، تشکر می‌کنم و خوشحالم که می توانم در این برهه حساس به کشورم کمک کنم.

وی افزود: تنها دلیل اینکه با استعفای انوشیروانی از سرمربیگری تیم ملی وزنه برداری  موافقت شد این بود که وی تصمیم گرفت در نشست شورای فنی حضور پیدا نکند  و به همین دلیل  اعضای شورای فنی تصمیم گرفتند من را جایگزین انوشیروانی کنند.

بیرانوند درباره اینکه آیا با تمرین اختصاصی رستمی مشکلی دارد یا خیر،گفت: تصمیم من همان موضع اعضای شورای عالی فنی است و از همین رو مشکلی با تمرینات اختصاصی رستمی ندارم.

عضو سابق تیم ملی وزنه برداری کشورمان در پایان در پاسخ به این سوال که چنانچه سایر اعضای  تیم ملی  بخواهند به تنهایی تمرین کنند،  با این موضوع چطور رفتار خواهد کرد، اظهار داشت: اگر این ورزشکاران چنانچه تمایل داشته باشند به تنهایی تمرین کنند و شورای فنی هم با این قضیه موافقت کند، آن ها می توانند تمرینات خود را بصورت اختصاصی پیگیری کنند.

انتهای پیام/

رضایت سرمربی موقت تیم ملی از تمرینات اختصاصی رستمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سجاد انوشیروانی
۲۰:۳۲ ۱۲ تير ۱۳۹۶
با انتخاب اقای انوشیروانی وضعیت تیم وزنه برداری بهبود خواهد یافت بدلبل اینکه ایشان با متد جدید وزنه برداریروز دنیا اشنایی اشراف دارند .وهدف شان پیشرفت این رشته درکشور ووجوانان جویای نام وپلوانی افتخار برای این ایران میباشد.از اینرو باعث خرسندی ما خواهد شد ایشان برای این سمت بزیده شوند
آخرین اخبار