مسئله اول/13

حاجی‌دلیگانی: روز قدس علیه سیاست‌های تروریستی آمریکا و آل‌سعود یک صدا می‌شویم

نماینده شاهین‌شهر گفت: مردم در روز قدس امسال علیه سیاست‌های تروریستی آمریکا و آل سعود در منطقه یک صدا شعار خواهند داد.

حاجی‌دلیگانی:حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس اظهار داشت: یکی از دلایل اصلی ایجاد گروه‌های تروریستی و تکفیری در منطقه به سردمداری آمریکا و عربستان، به حاشیه بردن موضوع اول جهان اسلام یعنی فلسطین است.

وی با اشاره به اینکه هر ساله فریاد حمایت از فلسطین در ایران اسلامی و دیگر نقاط جهان به گوش جهانیان می‌رسد، ادامه داد: راهپیمایی روز قدس یکی از بهترین فرصت‌هایی است که تا جهان اسلام به همگان ثابت کند که موضوع اصلی و اول جهان اسلام فلسطین و قدس شریف است.

نماینده شاهین‌شهر، میمه و برخوار با تأکید بر اینکه حضور در راهپیمایی روز قدس امسال از اهمیت ویژه‌تری به نسبت سال‌های گذشته برخوردار است، تصریح کرد:‌ افزایش تحرکات تروریستی آمریکا و آ‌ل سعود در منطقه، وضع تحریم‌های ظالمانه سنای آمریکا علیه ایران و حادثه تروریستی دوازدهم ماه مبارک رمضان در مجلس و حرم مطهر امام راحل، بر اهمیت حضور مردم در راهپیمایی امسال می‌افزاید.

حاجی‌دلیگانی با تاکید بر ضرورت حضور یکپارچه ملت ایران در راهپیمایی روز قدس خاطر نشان کرد: مردم باید امسال هم چون گذشته در روز قدس علیه سیاست‌های تروریستی آمریکا و آل سعود در منطقه یک صدا شعار دهند و امیدواریم روزی آمریکا و رژیم‌های وابسته به آن کاملا مضمحل شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار