سازمان تامین اجتماعی در هفته ای که گذشت؛

از خرید بیمه سربازی تا جایگزینی کارت ملی به جای دفترچه درمان

با یک کلیک از مهمترین اخبار سازمان تامین اجتماعی در هفته ای که گذشت، مطلع شوید.

از خرید بیمه سربازی تا جایگزینی کارت ملی به جای دفترچه درمانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این بسته خبری به مهمترین اخبار سازمان تامین اجتماعی در هفته ای که گذشت، پرداخته می شود

* خرید بیمه سربازی با پرداخت حق بیمه

سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: مشمولان  خدمت سربازی  می توانند بیمه 2 سال خدمت را پرداخت کنند تا به سوابق بیمه ای آن‌ها افزوده شود. 

* کارت ملی جایگزین دفترچه‌های درمان

محمد تقی خسروانی مقدم، مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران در خصوص جایگزینی کارت ملی به جای دفترچه درمان گفت: یکی از اقدامات مهم در حوزه درمان، حذف دفترچه درمان از مراکز ملکی است،البته برای این کار بزرگ با موانع و مشکلاتی مواجه هستیم.

وی تاکید کرد: مهمترین خدمات به جامعه پزشکی راه اندازی سیستم" پکس "است که از این پس عکس‌های رادیولوژی و تصویربرداری بیماران از راه دور و به صورت مجازی بررسی، و نتیجه و جواب عکس اعلام می‌شود.

*اجرای نسخه الکترونیکی در 360 مرکز درمانی 

همتی معاون سابق درمان سازمان تامین اجتماعی  با اشاره به اینکه در سال ٩٦ حذف دفترچه درمان کلید خورد و نسخه الکترونیکی جایگزین آن شد،گفت : در ١٠ استان پرونده دفترچه درمان بسته شده و در مجموع در ٣٦٠ مرکز درمانی و ٨٢ بیمارستان، نسخه الکترونیکی اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه  مسئولان باید  به کنترل هزینه های نظام سلامت توجه ویژه‌ای داشته باشند،گفت: برای سال ٩٦ در حدود ١٩ هزار میلیارد تومان بودجه درمانی پیش بینی شده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار