یزد؛

خود باوری و اهتمام امام خمینی (ره) درآگاه نمودن امت اسلامی

حرکت انقلابی و اسلامی امام خمینی (ره) در کنار پایمردی،شجاعت،عزت، سربلندی و مقاومت ملت ایران بود که به ثمر نشست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام موسوی سخنران این مراسم حرکت بنیان گذار کبیر انقلاب را در بین انقلاب های سرتاسر دنیا بی نظیر برشمرد و گفت: این حرکت انقلابی و اسلامی امام (ره) در کنار پایمردی،شجاعت،عزت، سربلندی و مقاومت ملت ایران بود که به ثمر نشست.

حجت الاسلام موسوی به بیان اوضاع کشور در قبل از انقلاب پرداخت و افزود: در آن دوران حکومت پهلوی با ابرقدرت های غرب و مستکبران عالم ارتباط تنگاتنگی داشت و هزاران مستشار نظامی آمریکایی در کشور بودند و حتی نظام شاهنشاهی در جنگ شش روز اعراب و اسرائیل در کنار این رژیم غاصب و منفور اسرائیل قرار گرفت و حتی جنگنده های ما از کشورهای غربی  و در راس آن آمریکا خریداری می شد.

وی گفت:امام در چنین شرایطی تلاش می کرد تا با رژیم مسلح و متکبر و متکی به استکبار و آن هم با ریشه 2500ساله مبارزه کند تا آن را ریشه کن نمایند که به پشتوانه این ملت موفق شد.

حجت الاسلام موسوی به تبیین شخصیت سیاسی امام بزرگوار پرداخت و افزود: خود باوری و اهتمام امام (ره) درآگاه نمودن امت اسلامی از نقشه و طرح های شیطانی دشمنان اسلام و مسلمانان و هم چنین تلاش برای شکست ابهت و صولت قدرت ها و تشریح و معرفی ناب اسلام محمدی از ویژگی های سیاسی امام بود.

مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) و شهدای روحانی دراشکذر برگزارشد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار