داستان استعفای رحیمی از ریاست هندبال و حاشیه‌سازی‌های بی‌سر ‌و ته!

در حالی كه برخی‌ها خبر از استعفای علیرضا رحیمی می‌دهند، وی داستان استعفایش را شایعه دانست.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هندبال ایران در چند سال اخیر روزهای خوبی را سپری نكرد و همواره با رفت و آمدهای متعدد مدیریتی مواجه بود. رفت و آمدهایی كه موجب شد این رشته با افول و عقبگرد مواجه شده و نتواند پتانسیل خود را آنطور كه شایسته است نشان دهد.
 
اسفند ماه سال قبل بعد از كشمكش‌های فراوان در نهایت علیرضا رحیمی به عنوان رییس جدید فدراسیون هندبال معرفی شد. مدیری كه به گفته بسیاری از هندبالیست‌ها  و مربیان این رشته، بهترین گزینه ممكن برای بهبود اوضاع هندبال به شمار می‌رفت. 

رحیمی فدراسیونی را تحویل گرفت كه درگير بدهی‌های داخلی و خارجی بود. بدهی‌هایی كه مبالغ آن اعلام شد و شرایط را سخت‌تر از قبل كرد. 3 میلیارد بدهی داخلی ناشی از برپایی جام نهاد ریاست جمهوری در مشهد كه ابوالحسن مهدوی، رییس پیشین هندبال روی دست این فدراسیون گذاشت. همچنین 61هزار دلار بدهی خارجی هم در این فدراسیون وجود داشت كه هندبال ایران را تا مرز محرومیت كشاند. 

رحیمی در همان روزهای ابتدایی حضورش روی صندلی ریاست فدراسیون عنوان كرد كه برای رفع این بدهی‌ها اقساطی در نظر خواهد گرفت تا زمانی طولانی‌تر برای بهبود این وضعیت در اختیار داشته باشد. تا كنون از این میزان بدهی 20 هزار دلار آن پردخت شده است اما كنفدراسیون هندبال آسیا اولتیماتوم داده است كه در صورت عدم پرداخت كامل این بدهی‌ها امكان محرومیت برای هندبال ایران زیاد است.

مشكلات موجود در فدراسیون هندبال و فشارهای متعددی كه از سوی برخی‌ها به علیرضا رحیمی وارد می‌شد زمزمه‌هایی مبنی بر استعفای این رییس ایجاد كرد. با این حال رحیمی این موضوع را رد كرد و عنوان كرد تصمیمی برای استعفا ندارد. 
 
داستان استعفای رحیمی از ریاست هندبال و حاشیه‌سازی‌های بی‌سر ‌و ته! 
 
**رحيمی: تصمیمی برای استعفا دادن ندارم!

علیرضا رحیمی درباره این موضوع به خبرنگار توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: نمی‌دانم این موضوعات از كجا مطرح می‌شود و چرا برخی‌ها خبر از استعفای من دادند. من تصمیم دارم به كارم در فدراسیون ادامه دهم و اخباری كه درباره استعفای من منتشر می‌شود، شایعه‌ای بیش نیست.

رحیمی درباره وضعیت بدهی‌های خارجی و داخلی این فدراسیون، گفت: ما پیش از این چند بار با كنفدراسیون هندبال آسیا مذاكراتی داشتیم و برای تسویه كامل بدهی‌ها از آن‌ها مهلت گرفتیم. این كه مبلغ بدهی‌های فدراسیون زیاد است صحت دارد و ما درتلاشیم به مرور زمان این بدهی‌ها را تسویه كنیم. متاسفانه برخی خرج‌های بیهوده در دوران قبلی صورت گرفته كه باید رفع و رجوع شود. در كل جای نگرانی نیست و تلاش می‌كنیم آینده خوبی در انتظار هندبال باشد.

رییس فدراسیون هندبال ایران در بخش دیگری از صحبت‌هایش ارسال نامه انصرافش پیش از برگزاری انتخابات از سوی كاندیدای ریاست فدراسیون به وزارت اشاره كرد و گفت: این درست است كه من آن زمان انصراف دادم اما خیلی زود نامه را پس گرفتم و اعلام کردم که قصد دارم همچنان در انتخابات شرکت کنم.
 
نامه من آن زمان حتی وارد دبیرخانه هم نشد و تاییدیه وزارت ورزش را نگرفت. نمی‌دانم برخی‌ها از عنوان كردن مسائلی اینچنینی چه اهدافی دارند؟ تصور من این است كه آن‌ها تنها قصدشان ضربه زدن به هندبال است و خیرخواهی در كار نیست!
 
داستان استعفای رحیمی از ریاست هندبال و حاشیه‌سازی‌های بی‌سر ‌و ته! 
 
**حاشیه‌سازی‌های بی سر و ته

تصور اهالی هندبال این بود كه وضعیت این رشته با روی كار آمدن علیرضا رحیمی كم كم متحول شده و هندبال بعد از سال‌ها روی آرامش ببیند. نگاهی به عملكرد این رییس فدراسیون در همین مدت زمان كم و از طرفی آشتی خیای از ستاره‌های هندبال با این رشته و بازگشتشان به تیم ملی، نشان از این دارد كه كشتی طوفان‌زده هندبال كم كم روی آرامش به خود می‌بیند.
 
البته اگر در این میان سنگ‌اندازی‌های بی‌هدف از سوی برخی‌ها كاهش پیدا كند و آتش حاشیه‌سازی برای هندبال و فدراسیونش دامن‌گیر تیم ملی نشود. تیمی كه با جمع شدن دوباره ستاره‌ها و همدلی و رفاقت و تلاش سودای تكرار قهرمانی در آسیا و درخشش در جهان در سر دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.