استكی: به دنبال قهرمانی لیگ هستیم / آقایان چوب لای چرخ رحیمی نگذارند!

لژیونر هندبال ایران گفت: بهتر است همه جامعه هندبال ایران به رحیمی كمك كنند و چوب لای چرخش نگذارند.

 سجاد استكی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره كسب عنوان هشتمین خرید برتر اروپا گفت: امسال سال خوبی برای من بود. شرایط خوبی در تیم دیناموبخارست داشتم و توانستم عناوین خوبی درلیگ هندبال رومانی كسب كنم.

وی ادامه داد: در جام حذفی رومانی قهرمان شدیم و در مسابقات لیگ هم در مرحله فینال قرار داریم. تا 10 روز دیگر قهرمان مسابقات مشخص خواهد شد. این مرحله به صورت 2 از 3 است و ما در تلاشیم كه قهرمانی را از آن خود كنیم.

استكی افزود: به عنوان 20 خرید برتر سال 2017 انتخاب شدم كه این برای من افتخار بزرگی است. خوشحالم كه به عنوان نماینده ایران می‌توانم در هندبال اروپا نمایش خوبی داشته باشم.

ملی‌پوش هندبال ایران درباره شرایط این رشته بعد از روی كار آمدن رییس جدید فدراسیون، گفت: شكر خدا هندبال ایران با روی كار آمدن علیرضا رحیمی شرایط بهتری پیدا كرد و با جهانی شدن هندبال ساحلی آغاز خوبی داشت. اگر بخواهند چوب لای چرخ رییس فدراسیون بگذارند باز هم هندبال به وضعیت بد قبلی خود برمی‌گردد و ضربه می‌خورد.

استكی افزود: بهتر است همه خانواده و جامعه هندبال اجازه بدهند كه این رشته در  آرامشی كه به آن رسیده است باقی بماند. امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی در هندبال كسب كرده و در بستری كه آرامش در آن حاكم است بتوانیم پتانسیل واقعی خود را نشان دهیم.

ملی‌پوش ایرانی تیم دینامو بخارست، در پایان اظهار داشت: متاسفانه برخی پیشكسوتان هستند كه با رفتار خود به هندبال ضربه می‌زنند. اگر برخی رفتارها موجب شود كه رحیمی هم از هندبال برود شاهد آینده خوبی نخواهیم بود. بهتر است همه اجازه بدهند كه رحیمی قدم‌های لازم را برای هندبال بردارد و بتواند مشكلات مالی و دیگر مشكلات را حل كند.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.