آمریکا چند شخص و نهاد دیگر را در سوریه تحریم کرد

برخی مقامات و نهادهای سوریه تحت تحریم‌های جدید وزارت خزانه‌داری آمریکا قرار گرفتند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز؛ وزارت خزانه‌‌داری آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه 5 شخص و 5 نهاد سوری دیگر اعمال کرد و در توضیح آن، حمایت از دولت "بشار اسد"، رئیس‌جمهور سوریه، و یا ارتباط با کسانی که پیش از این در فهرست تحریم‌ها قرار گرفته بودند، را بهانه قرار داد.

در فهرست جدید تحریم‌های آمریکا علیه سوریه نام "محمد عباس" از خویشاوندان "رامی مخلوف"، یک تاجر سرشناس سوری، به چشم می‌خورد. مخلوف از خویشاوندان بشار اسد است که در سال 2008 از سوی وزارت خزانه ‌داری آمریکا در فهرست سیاه تحریم قرار گرفت.

به موجب فهرست جدید وزارت خزانه ‌داری آمریکا، خیریه "البسطان" و مدیر آن نیز تحریم شدند. گفته می‌شود منابع تأمین بودجه این خیریه با "مخلوف" ارتباط داشته است.

قائم مقام شرکت اپراتور تلفن همراه "سیریاتل"، بانک اسلامی شام و همچنین "ایاد مخلوف" و "ایهاب مخلوف"، برادران مخلوف، نیز در میان تحریم شدگان وزارت خزانه داری آمریکا به چشم می‌خورند.  

آمریکا ماه گذشته نیز تحریم‌هایی را علیه سوریه وضع کرده بود. به موجب تحریم‌های جدید، آمریکایی‌ها از انجام هرگونه معاملات مالی با این افراد و نهادها منع شده‌اند و دارایی‌های احتمالی تحریم‌شدگان نیز در آمریکا توقیف خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار