ساری،

نمایش اقتدار نظام اسلامی در عرصه جهانی با مشارکت گسترده در انتخابات

فرمانده انتظامی مازندران گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات نمایش اقتدار نظام اسلامی و مظهر حماسه سیاسی در عرصه جهانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میر فیضی در نشست با اعضای قرارگاه تامین امنیت دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ساری، افزود: انتخابات عرصه مصونیت کشور در برابر تهاجم دشمن است.

فرمانده انتظامی استان مازندران از انتخابات به عنوان دژی محکم در مقابل استکبار جهانی یاد کرد و گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات مظهر حماسه سیاسی در عرصه جهانی است .

سردار میرفیضی با بیان این که همه باید با بصیرت در فضای انتخابات شرکت کنند، افزود: انتخابات نمایش اقتدار نظام اسلامی است و راهبرد نظام در انتخابات برگزاری انتخاباتی سالم و ایمن با مشارکت و حضور حداکثری مردم است.

فرمانده انتظامی استان گفت: نیروی انتظامی از همراهی و تعامل حداکثری دستگاه های مرتیط در تامین امنیت انتخابات استفاده خواهد کرد تا مردم متدین و ولایتمدار استان با امنیت و آرامش فکری در پای صندوق های اخذ آراء حاضر شده و وظیقه دینی و قانونی خود را به رخ جهانیان بکشند.

وی افزود: یکی از راه های اساسی برای از بین بردن توطئه های استکبار جهانی و پاسخ های دندان شکن ملت به دشمن با حضوری حداکثری در انتخابات است.

فرمانده انتظامی استان مازندران از آمادگی کامل نیروی انتظامی برای تامین امنیت انتخابات در استان خبرداد و گفت: نیروی انتظامی برای تمامی مراحل انتخابات از ثبت نام، تبلیغات ،روز اخذ آراء و پایان رای گیری برنامه ریزی منسجمی را انجام داده است و تمامی فعالیت ها براساس برنامه ای جامع صورت می گیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار