حاجی دلیگانی طی تذکر شفاهی:

کمیسیون عمران در ارائه گزارش نهایی حادثه پلاسکو تاخیر کرده است

نماینده مردم شاهین‌شهر نسبت به تاخیر ارائه گزارش نهایی حادثه پلاسکو از سوی کمیسیون عمران انتقاد کرد.

کمیسیون عمران در ارائه گزارش نهایی حادثه پلاسکو تاخیر کرده است
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر طی تذکری در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 15 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون سه سال از زمان انقضای قانون مدیریت بحران کشور گذشته که نمایندگان برای این مسئله در بودجه سال جاری تامین اعتبار کردند.

وی خطاب به لاریجانی گفت: جنابعالی در زمان بررسی موضوع مذکور فرمودید که معاونت قوانین این مسئله را بررسی کرده و نتیجه به صحن ارائه می‌کند اما تاکنون هیچ اعلام نتیجه‌ای از سوی معاونت قوانین انجام نشده است.

نماینده مردم شاهین‌شهر در بخش دیگری از تذکر خود گفت: قرار بود گزارش کمیسیون عمران مجلس درباره حادثه پلاسکو تا 15 اسفند سال 95 نهایی شود و به صحن بیاید اما تاکنون این گزارش به صحن ارائه نشده است.

در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به بخش دوم تذکر حاجی دلیگانی گفت: از کمیسیون عمران می‌خواهیم موضوع گزارش نهایی حادثه پلاسکو را پیگیری کرده و این گزارش را به مجلس ارائه کند.

لاریجانی در پایان  خاطر نشان کرد: از اداره قوانین مجلس می‌خواهیم موضوع انقضای مدت قانون مدیریت بحران کشور را بررسی کرده و اگر نقض قانونی در این باره وجود دارد آن را رفع و تمدید قانون فعلی را بررسی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار