کواکبیان طی تذکری در صحن؛

همه نمایندگان از لاریجانی برای دفاع از حیثیت مجلس متشکرند

نماینده مردم تهران گفت: همه نمایندگان از لاریجانی برای دفاع از حیثیت مجلس متشکرند اما موارد آیین‌نامه‌ای هم باید تذکر داده شود تا همه چیز بر اساس خرد جمعی پیش برود.

همه نمایندگان از لاریجانی برای دفاع از حیثیت مجلس متشکرند
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر طی تذکری در صحن علنی امروز (شنبه ۱۴ اسفند ماه) مجلس و در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۹۶ با اشاره به حواشی مربوط به مصوبه روز گذشته مجلس درباره تعیین سقف حقوق مدیران، گفت: حقیقتاً تذکر تابش و صادقی در ابتدا تشکر از رئیس مجلس بود، اما بعد گفتند نباید رویه‌ای برخلاف آیین‌نامه درست شود که رئیس مجلس گفت این موضوع خلاف آیین‌نامه نیست و ما آن را قبول کردیم.

وی افزود: اسم من "کواکب" است اما از هر چه نجومی است خوشم نمی‌آید، چه اختلاس نجومی، چه فیش نجومی و چه حقوق نجومی.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر ضمن بیان اینکه مصوبات برنامه ششم از اول فروردین 96 اجرایی خواهد شد، تصریح کرد: آقای لاریجانی گفتند که سقف حقوق 10 میلیون تومان است در حالی که اگر حداقل حقوق 1 میلیون و 100 هزار تومان باشد سقف حقوق 15 میلیون و 400 هزار تومان خواهد بود. ضمن اینکه برای برشمردن استثنائات سقف حقوق، "ویرگول" آمده بود که عبارت "در" باید بین آنها آورده می‌شد، مثلاً مشاغل تخصصی در مناطق محروم.

کواکبیان خاطرنشان کرد: همه نمایندگان از شما تشکر دارند که از حیثیت مجلس دفاع کردید اما موارد آیین‌نامه‌ای هم باید تذکر داده شود تا همه چیز بر اساس خرد جمعی پیش برود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار