مرعشی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبرداد؛

حمایت کارگزاران از لیست مشترک اصلاح‌طلبان در انتخابات شوراها/ استفاده از کاندیدای در سایه به روحانی بستگی دارد

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گفت: ما در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ از آقای روحانی و در انتخابات شوراها نیز از لیست مشترک اصلاح طلبان حمایت خواهیم کرد.

استفاده از کاندیدای در سایه به روحانی بستگی دارد/حمایت کارگزاران از لیست مشترک اصلاح‌طلبان در انتخابات شوراهاحسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزارن سازندگی، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون برنامه‌های انتخاباتی حزب متبوعش، اظهار داشت: حزب کارگزارن سازندگی در چارچوب ائتلاف بزرگ اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری فعالیت می‌کند.

وی در ادامه افزود: ما در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ از آقای روحانی و در انتخابات شوراها نیز از لیست مشترک اصلاح طلبان حمایت خواهیم کرد.

مرعشی گفت: توصیه حزب کارگزاران سازندگی به آقای روحانی، انجام اقدامات مناسب با اراده قدرتمند ریاست جمهوری و به کارگیری لایق‌ترین نیروهای تربیت شده انقلابی و جلب حمایت رهبری برای حل مشکلات کشور است‌.

سخنگوی حزب کارگزارن سازندگی با بیان اینکه حزب ما آلترناتیوی برای آقای روحانی در نطر ندارد، خاطر نشان کرد: استفاده از کاندیدای در سایه، منوط به شخص آقای روحانی است و در صورت صلاحدید وی، کاندیدای آلترناتیوی برای وی انتخاب می‌کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار