اسکندری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

طبق نیاز روز جامعه فیلم می‌سازم/ قاسم‌خانی جنس کار خود را می‌شناسد

عبدالله اسکندری به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان «خوب، بد، جلف» از علت همکاری خود با این پروژه گفت.

طبق نیاز روز جامعه فیلم تهیه می کنم/قاسمخانی کار خود را می شناسدعبدالله اسکندری گریمور و تهیه‌کننده سینما که یکی از تهیه‌کنندگان «خوب، بد، جلف» است، در خصوص علت همکاری با این پروژه به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: تهیه‌کنندگی را از سال‌های دور انجام دادم اما به بخش گریم بیشتر پرداختم. دوباره تمایل داشتم به سمت تهیه‌کنندگی بروم و همکاری با پیمان قاسم‌خانی آغاز شد. این فیلم طنز است و اخم‌های مردم را باز می‌کند و انتظار استقبال مخاطب از آن می‌رود.

وی درباره عملکرد پیمان قاسم‌خانی به عنوان کارگردان کار عنوان کرد: در کل شخصیت پیمان دوست داشتنی و همکاری با او لذت‌بخش است. از سویی او کاملا جنس کار خود را می‌شناسد و به بهترین شکل جلو می‌برد. 

اسکندری در پاسخ به این سوال که تمایل به ساخت چه فیلم‌هایی دارد، اظهار داشت: بستگی به حال و هوای زمانه دارد که چه چیزی را می‌پسندد. پس با این رویکرد به سمت خاستگاه بیننده می‌روم.

گفتنی است؛ «خوب، بد، جلف» اولین فیلم بلند سینمایی پیمان قاسم‌خانی است که تهیه‌کنندگی آن را عبدالله اسکندری و محسن چگینی انجام می‌دهند.

این فیلم در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد و مورد استقبال قرار گرفت. پیش بینی می شود در گیشه هم موفق باشد و مخاطبان زیادی را به سمت خود بکشاند.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار