پيمان قاسم خاني در جمع خبرنگاران:

هدفم حال خوب تماشاگر در سالن سينماست

هدفم این بود که تماشاگر در سالن حالش خوب باشد و تمام تلاشم را در این زمینه انجام دادم. بقیه اش مهم نیست.

هدفم حال خوب تماشاگر در سالن سينماستبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پيمان قاسم‌خانی کارگردان فيلم سينمايی «خوب بد جلف» پس از پايان نشست خبری اين فيلم در برج ميلاد در جمع خبرنگاران گفت: هدفم این بود که تماشاگر در سالن حالش خوب باشد و تمام تلاشم را در این زمینه انجام دادم. بقیه‌اش مهم نیست اما قطعا كار می توانست بهتر باشد.

وی درباره رسیدن به جايگاهی به عنوان هنرمند مولف در وادی سینما اظهار داشت: آدم اگر بخواهد به مولف بودن فکر کند، نباید کار کند. این اتفاق جزو دغدغه ها و فکرهای من نیست؛ اصل جریان برای من این است که پس از ساخت یک اثر به کار بعدی فکر کنم.

قاسم خاني در پاسخ به این سوال که آیا اکران فیلم در جشنواره به اکران عمومی آن ضربه نمی زند، بیان کرد: عده ای فکر می کنند که این اتفاق می افتد و به اکران فیلم ضربه می خورد؛ عده ای هم می گویند تبلیغ دهان به دهان پس از جشنواره به فروش فيلم کمک می کند که به دومی اعتقاد دارم.

قاسم‌خانی در پایان در خصوص جایگاه سینمای اجتماعی خاطر نشان کرد: تصور من از سینما این است؛ آنقدر خودم بیرون از سینما مشکلات دارم که وقتي به سالن می آیم، دوست دارم حالم بهتر شود. اما خب سينمای اجتماعی غيركمدی را هم نمی توان نفي كرد.


انتهاي پيام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار