دنیامالی:

ابهامات زیادی در حادثه پلاسکو وجود دارد

رئیس کمیسیون حمل و نقل عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: ابهامات زیادی در خصوص حادثه پلاسکو وجود دارد.

ابهامات زیادی در حادثه پلاسکو وجود داردبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد دنیامالی رئیس کمیسیون حمل و نقل عمران شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و بیست و پنجمین جلسه علنی شورای شهر که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد؛ با اشاره به حادثه تلخ پلاسکو اظهار داشت: شورای اسلامی شهر تهران باید در خصوص ابعاد مختلف این حادثه بررسی‌های دقیق‌تری داشته باشد.

وی با بیان اینکه در اصل علت حادثه آتش‌سوزی و نظارت بر حسن پوشش آن باید اقدامات دقیق‌تری انجام شود، افزود: پیشنهاد می‌دهم قالیباف شهردار تهران در جلسه یکشنبه آینده در صحن شورا حضور یابد و در خصوص ابعاد مختلف حادثه به شورا گزارشی ارایه دهد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل عمران شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: درخواست دارم جلسه یکشنبه به صورت علنی برگزار شود و در این جلسه به ابعاد مختلف حادثه پرداخته شود و شهردار در خصوص ابهامات و سوالات، پاسخ خود را ارایه دهد.

دنیامالی با تأکید بر اینکه ابهاماتی در خصوص ساختمان پلاسکو وجود دارد، گفت: برای بنده جای سوال دارد که چرا با توجه به طولانی شدن زمان آتش‌سوزی فرمانده دستور تخلیه افراد خود را صادر نکرده است.

وی ادامه داد: بنده مستنداتی دارم که نشان می‌دهد فرماندهی واحد و لازم در زمان بحران حادثه پلاسکو مخصوصاً در 8 ساعت اولیه وجود نداشته است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه نمی‌دانم چرا به درصد بودجه سازمان آتش‌نشانی از محل درآمد‌ها به این سازمان ارایه نشده است، افزود: شهردار تهران در خصوص این موضوع نیز توضیح دهد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار