تبریز؛

بهره برداری از چمن ورزشگاه آزادی بستان آباد

چمن ورزشگاه آزادی بستان آباد در صورت مشارکت شهرداری درزیرسازی زمین تا پایان خردادسال96 به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مدیرکل ورزش وجوانان استان بااشاره به مشکل زمین چمن ورزشگاه آزادی بستان آباد گفت : اعتبار لازم به میزان 70 میلیارد ریال برای این طرح از محل اعتبارات ماده 180 تامین شده ودر صورتیکه شهرداری در عملیات زیرسازی زمین مساعدت کندتا پایان خردادماه زمین چمن ورزشگاه آزادی بستان آباد برای استفاده جوانان به بهره برداری می رسد.
نظمی  درادامه استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای تکمیل طرحهای نیمه تمام ورزشی را ضروری خواند وافزود:در شرایط موجودو بااعتبارات دولتی، تا 20سال آینده نیز نمیتوانیم به استاندارد لازم برای فضاها واماکن ورزشی مورد نیاز استان دست پیداکنیم .
جمشید نظمی همچنین توجه به ورزشها وفضاهای ورزشی درروستاهارااز اولویتهای اداره کل ورزش وجوانان استان برشمرد وگفت: در حال حاضر بیشاز 11 پروژه مهم ورزشی درروستاهای استان درحال ساخت هستند که برای آنها بیش از 80 میلیارد ریال اعتبار درنظر گرفته شده است.
 شکوهی فرماندار بستان آباد نیز بااشاره به کمبود فضاهای ورزشی درروستاهای شهرستان گفت: بیش از 75 درصدجمعیت شهرستان درروستاها زندگی می کنند ولی از ابتدایی ترین امکانات ورزشی نیز محرومند.
 وی در این رابطه از نیمه کاره ماندن سالنهای ورزشی درروستاهای قره بابا ، عین الدین وکردکندی ابراز نارضایتی کرد وگفت : برخی از این اماکن ورزشی مانند سالن ورزشی روستای قره بابا با 95 درصد پیشرفت فیزیکی چندین سال است که نیمه کاره رها شده در حالیکه باتکمیل سالنهای ورزشی در این روستاها بیش از 12 هزار نفر ازجمعیت رئستایی می توانند از این اماکن استفاده نمایند.
وحدتی نماینده مردم بستان آباد درمجلس شورای اسلامی نیز دراین جلسه بااشاره به موفقیتهای ورزشکاران شهرستان در سطح ملی وبین المللی گفت: باوجود همه نیازها وپتانسیلهای موجود درشهرستان ، متاسفانه سرانه فضاهای ورزشی شهرستان از متوسط استانی پایین تر است.
 وی همچنین توجه به ورزش بانوان را از نیازهای ضروری جامعه برشمرد وگفت: نبض نشاط وپویایی خانواده ها با تربیت مادرانی سالم خواهد تپید وباید به ورزش بانوان توجه ویژه ای شود.
 وی در این رابطه خواستار احداث سالن ورزشی ویژه برای بانوان شهرستان شد واز آمادگی کمیسیون اجتماعی مجلس برای بررسی و حل مشکلات مربوط به حوزه ورزش وسلامت بانوان خبرداد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.