رشت؛

دیدار دست اندرکاران مراکز خیریه رشت با نماینده ولی فقیه در گیلان

خدمت به نیازمندان ، جلوه ی زیبایی از عشق به معبود است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان ؛نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار با اعضای هیات امناء آسایشگاه معلولان و سالمندان و پرورشگاه مژدهی رشت با اعلام این مطلب گفت : نقطه عطف آموزه های اصیل اسلامی در بستر فرهنگ غنی تشیع ، نوع دوستی است.

آیت الله قربانی در این دیدار با اشاره به اثرات دنیوی و اخروی فعالیت در امور خیر و دستگیری از نیازمندان و درماندگان گفت : این فعالیت ها نقش مهمی در گسترش فرهنگ نوع دوستی و کاهش محرومیت زدایی دارد.

وی با قدردانی از تلاش های خالصانه و بی منت دست اندرکاران آسایشگاه های معلولان و سالمندان و مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست افزود : این افراد بدون داشتن اعتبار و فقط با کمک خیران و نهادهای حمایتی این مراکز مدیریت و خدمات ارایه می دهند.

ایوب قدیمی مدیرعامل آسایشگاه معلولان و سالمندان و پرورشگاه مژدهی رشت نیز هزینه ماهانه نگهداری 550 معلول و سالمند این آسایشگاه 620 میلیون تومان اعلام کرد و گفت : برای خدمات رسانی به این نیازمندان سالانه دست کم به 10 میلیارد تومان نیاز است.

دکتر انوش برزیگر رییس هیات مدیره آسایشگاه معلولان و سالمندان و پرورشگاه مژدهی رشت نیز رمز موفقیت اداره کنندگان این مراکز خیریه را خلوص نیت و اتحاد و همدلی دانست.  



انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.