برومندی در تذکر شفاهی:

آقای نعمت‌زاده! فکری به حال تعطیلی کارخانه "آزمایش" بکنید

نماینده مرودشت گفت: از وزیر صنعت و معدن تقاضا دارم که در خصوص حل مشکلات کارخانه آزمایش اقدامات لازم را مبذول بدارد.

 به گزارش خبرنگار مجلس  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،محمد مهدی برومندی نماینده مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در تذکر شفاهی امروز صحن علنی مجلس گفت: تذکر اول بنده خطاب به وزیر صنعت و معدن و تجارت است تقاضا دارم که در خصوص حل مشکلات کارخانه آزمایش اقدامات لازم را مبذول دارند زیرا این مشکلات همچنان پربرجا هستند.

وی افزود: کارخانه‌ای که قطب تولید لوازم خانگی با 2500 کارگر بود همچنان تعطیل است و مردم از این قضیه ناراحت و ناراضی هستند اگر وزارت صنعت و معدن نتواند کارخانه آزمایش باز  کند پس کدام نهاد می‌تواند چنین اقداماتی را صورت دهد.

برومندی خاطرنشان کرد: کارخانه آزمایش و محصولات آن نشان بین‌المللی داشته اما هم اکنون کار به جایی رسیده است که تعطیلی این کارخانه به عنوان کارنامه جمهوری اسلامی توسط رسانه‌های بیگانه منعکس می‌شود و دشمن بر روی این قضیه مانور می‌دهد.

وی تصریح کرد: شهرستان مرو دست در حالی کارخانه آزمایش را در خود جای داده که بالاترین میزان بیکاری را دارد وقتی کارخانه‌ای با 2500 کارگر تعطیل می‌شود و وقتی چرمینه تعطیل می‌شود باید هم بالاترین نرخ بیکاری در این شهرستان باشد تقاضا دارم که صنایع جدید را به این شهرستان بیاورید.

نماینده مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان تذکر بعدی خود را خطاب به نوبخت و جهانگیری عنوان کرد و گفت: تقاضا دارم قبل از آنکه خیلی دیر شود در فارس ستاد بحران آب تشکیل دهید ما آب برای خوردن نداریم، سال آینده بزرگترین بحران کشور کم آبی خواهد بود در همین لحظه که در ماه دی هستیم در استان فارس باران نیامده، سد درودزن و ملاصدرا در حال خشکیدن است، بختگان به کانون ریزگردها تبدیل شده و کشاورزان نتوانستند کشاورزی کنند.

وی افزود: تمامی مشکلات این کارخانه با مدیریت درست حل می‌شود و "طرح نکاشت" یکی از راه حل‌های مناسبی است که می‌تواند در این راستا اقدام شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار