هفته دهم لیگ برتر والیبال؛

مدعیان تهرانی همچنان روی نوار پیروزی/ ارومیه از بحران خارج شد

دهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران، با برگزاری 6 دیدار و تداوم پیروزی تیم‌های مدعی پیگیری شد.

مدعیان تهرانی همچنان روی نوار پیروزی / ارومیه از بحران خارج شدبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دهم رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور، گرامیداشت شهدای منا، عصر امروز با برگزاری 6 دیدار در تهران ( 2 دیدار) ، ورامین، ساری، اراک و گنبد پیگیری شد.
در نخستین دیدار این هفته تیم پارسه در تهران پذیرای تیم والیبال شهرداری تبریز بود که در یک دیدار 5 سته موفق شد 3 بر 2 حریف خود را از پیش رو برداشته و با شکست بدرقه کند.
در ورامین تیم صالحین این شهر میزبان کاله آمل بود که این دیدار در پایان با برتری تیم صالحین تمام شد. شاگردان بهروز عطایی نبردی نزدیک با میزبان خود داشتند اما در نهایت 3 بر 2 مقابل این تیم تن به شکست دادند تا تنها یک امتیاز از این دیدار تصاحب کنند. ورامینی‌ها در ست اول، سوم و پنجم به پیروزی رسیدند و ست‌های دوم و چهارم را به کاله واگذار کردند.
تیم شهرداری ارومیه در گنبد به مصاف هاوش رفت. شاگردان تراویسا در حالی که 3 بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت همراه نداشتند اما موفق شدند با حساب 3 بر یک به پیروزی رسیده و دست پر گنبد را ترک کنند. ارومیه‌ای‌ها با این برد به ناکامی‌های خود در کسب نتیجه پایان دادند.
تیم رده دومی و مدعی پیکان تهران این هفته در ساری به مصاف تیم راه و عمران ساری رفت و در دیداری نزدیک موفق شد با حساب 3 بر یک  میزبان خود را شکست داده و در رده دوم جدول باقی بماند. پیکانی‌ها در ست‌های اول، سوم و چهارم به برتری رسیدند و در ست دوم نتیجه را به میزبان خود واگذار کردند.
خاتم اردکان در اراک به مصاف تیم رده آخری شهرداری اراک رفت. دیداری که مانند 2 دیدار دیگر این هفته 5 سته شد و این تیم اراک بود که موفق شد در پایان 3 بر 2 به پیروزی دست پیدا کند.
در آخرین دیدار هفته دهم مسابقات لیگ برتر والیبال، دو تیم تهرانی بانک سرمایه و سایپا به مصاف هم رفتند. تیم صدرنشین لیگ برتر والیبال در این دیدار نمایشی عالی داشت و موفق شد 3 بر صفر نارنجی پوشان را از پیش رو برداشته و به حضورش در صدر جدول ادامه بدهد.

**نتایج کامل هفته دهم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

پارسه تهران 3 – شهرداری تبریز 2
صالحین ورامین 3 – کاله آمل 2
راه عمران ساری یک – پیکان تهران 3
شهرداری ارومیه 3 – هاوش گنبد یک
شهرداری اراک 3 – خاتم اردکان 2
بانک سرمایه 3 – سایپا تهران صفر

گفتنی است هفته یازدهم لیگ برتر والیبال ایران که آخرین هفته نیم فصل نخست این رقابت‌هاست روز یکشنبه (21 آذر) برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار